فعال بودن 73 درصد از پله‌های مکانیزه در شهر تهران/ تأمین قطعات مورد نیاز با اولویت کالای ایرانی

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری ارز پرس؛ رضا صیادی رئیس سازمان زیباسازی شهرداری تهران در رابطه با آخرین وضعیت راه‌اندازی پل‌های مکانیزه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر 73 درصد از پله‌های مکانیزه فعال و روشن هستند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی سازمان زیباسازی برای راه‌اندازی سایر پله‌های برقی در سطح شهر تهران گفت: حدود 27 تا 28 درصد از پله‌ها خاموش هستند که البته همین تعداد موجب گلایه و انتقاد بحق شهروندان شده است که از ابتدای امسال که سازمان زیباسازی به عنوان متولی پله‌های برقی شده است، اقدامات خود را برای راه‌اندازی پله‌های برقی آغاز کرده است.

رئیس سازمان زیباسازی شهرداری تهران ادامه داد: براساس بازه زمانی تعیین شده بنا داریم تا تیرماه 93 درصد از پله‌های برقی در سطح شهر تهران فعال و روشن شوند.

صیادی با انتقاد از مدیریت شهری گذشته نسبت به عدم نگهداشت پله‌های برقی در سطح شهر تهران گفت: متاسفانه در دوره گذشته توجه چندانی به این مسئله نشد اما در این دوره از مدیریت شهری سازمان زیباسازی اقداماتی را برای تامین قطعات با اولویت کالاهای ایرانی در دستور کار قرار داده است.

وی با اشاره به پروسه راه‌اندازی و روشن کردن پله‌های برقی و مکانیزه در سطح شهر تهران تصریح کرد: بر اساس بازه زمانی تعیین شده تا تیرماه 93 درصد از پله‌های مکانیزه روشن خواهد شد.

وی با بیان اینکه هفت الی هشت درصد پله‌های برقی با توجه به شرایطشان جمع‌آوری خواهند شد، گفت: برخی از این پله‌ها در حال حاضر در مجاورت ایستگاه‌های مترو راه‌اندازی شده است که طبیعتا کارکرد خود را از دست داده است.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.