تخریب 8 ویلای لاکچری در منطقه 18 تصاویر و فیلم

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری ارز پرس، محمدجواد خسروی شهردار منطقه 18 ضمن تاکید بر حفظ و صیانت از حریم و اراضی کشاورزی و باغ‌ها در جنوب غربی پایتخت اظهار کرد: به منظور جلوگیری از هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز و تغییر کاربری اراضی زراعی شهرداری منطقه 18 اقدامات مقتضی با هماهنگی نهادهای ذیربط صورت گرفت.

خسروی ادامه داد: پس اخذ مجوزات قضایی و بازدید میدانی از املاک واقع در شمس آباد و فیروز بهرام رفع خلاف و اعاده تخلفات آنها پیگیری و اعمال شد.

شهردار منطقه 18 با اشاره به عدم اخذ مجوز اینگونه موارد افزود: متخلفین در سنوات گذشته برخلاف ضوابط و اصول شهرداری نسبت به احداث باغ ویلا، دیوارکشی، ایجاد فنس، پرچین، احداث استخر و سکو اقدام کرده بودند.

شهرداری تهران ,

وی اضافه کرد: پس از طرح شکایت و پیگیری قضایی در نهایت منجر به اخذ دستور قضایی مبنی بر قلع و قمع مستحدثات شد. پس از هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های قضایی و انتظامی در روز چهار شنبه ( 1401/06/23) و با بسیج تمامی پرسنل و نیروهای اجرایی ناحیه و ادوات و ماشین‌آلات لجستیکی و موتوری منطقه و با حضور ریاست کلانتری گلدسته و احمدآباد مستوفی ، اداره جهاد کشاورزی شهرستان اسلامشهر ، یگان ویژه امداد شهرستان اسلامشهر ، نسبت به اجرای دستور قضایی و رفع خلاف مستحدثات غیر مجاز و آزاد سازی 11 هکتار از اراضی کشاورزی و باغات در سطح حریم منطقه 18 اقدام شد.

گفتنی است که در این عملیات اجرایی به تفکیک ، 8 دستگاه ویلا لاکچری به مجموع متراژ 1350 متر مربع، 1200 متر طول دیوارکشی اساسی، فنس کشی 350 متر طول، پرچین 550 متر طول، استخر 12 مورد، سکو 3 مورد رفع خلاف و جمع‌آوری شد.

شهرداری تهران , شهرداری تهران , شهرداری تهران , شهرداری تهران , شهرداری تهران ,

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.