ارائه گزارش رئیس ستاد اربعین شهرداری تهران به‌زودی در صحن شورای شهر

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری ارز پرس، در جلسه امروز شورای شهر تهران، بررسی لایحه شهرداری تهران در خصوص اعطای مجوز به شهرداری تهران (شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه)‌ جهت انجام معاملات مربوط به خرید قطعات یدکی و تعمیرات اساسی (اورهال) تجهیزات ثابت و متحرک مترو تهران در دستور کار اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت که در ادامه پس از ارائه توضیحات اعضای شورای شهر تهران و همچنین شفیعی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران این لایحه با اکثریت آرا به تصویب رسید.

علیرضا نادعلی در پایان نود و دومین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه امروز بررسی لایحه شهردار تهران در خصوص اصلاح مصوبه نحوه صدور مجوز حفاری در شهر تهران، در دستور کار اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت که در ادامه این لایحه با 18 رای به تصویب اعضای شورای شهر تهران رسید.

سخنگوی شورای شهر تهران همچنین به بررسی «چهاردهمین صورتجلسه کمیسیون نام‌گذاری و تغییر نام اماکن و معابر عمومی شهر تهران» در جلسه امروز اشاره کرد و گفت: این صورتجلسه نیز با اکثریت آرا به تصویب رسید.

نادعلی اضافه کرد: در ادامه جلسه امروز بررسی پلاک‌ثبتی چند زمین و باغ در دستور کار اعضا قرار گرفت که در ادامه نیز با ارائه گزارش اعضا به تک تک این پلاک ثبتی‌ها رای دادند.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی شهرداری تهران در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی گفت: شورای شهر تهران، اعتبار 30 میلیارد تومانی برای این مسئله تخصیص داده بود البته مناطق نیز بودجه‌ای جداگانه به این موضوع اختصاص دادند که بر همین اساس قرار شد که پس از تعطیلات رئیس ستاد اربعین شهرداری تهران، گزارشی در خصوص مسئله اشاره شده آماده و در صحن شورا و یا جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای شهر تهران ارائه کند.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.