بغض رئیسی در زمان عزیمت به نیویورک: صدای ملت ایران خواهم بود

به گزارش خبرنگار حوزه دولت پایگاه خبری ارز پرس، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی که از روز گذشته به‌منظور سخنرانی در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد عازم نیویورک شده بود، طی سخنانی در هواپیما در پاسخ به سوالی مبنی درخصوص انتظار مردم ایران از وی درباره حضور در کشور آمریکا اظهار داشت: بنده در جایگاهی قرار گرفتم و موقعیتم ایجاب می‌کند که صدای ملت ایران باشم و وظیفه‌ی ما این است که این صدا را برسانیم و بگوییم که ملت ما حق‌خواهی و عدالت‌خواهی داشته است.

وی که این کلمات را با بغض بیان کرد، پس از لحظاتی سکوت، در پاسخ به سوالی علت این بغض را یاد شهدا دانست.

رئیس‌جمهور گفت: باید صدای ملت ایران را برسانیم و هرکس که تریبون دارد باید این کار را انجام داده و وظیفه دارد.

رئیسی عنوان کرد: ما به اقتضای موقعیتی که داریم و البته این موقعیت برای ما نیست، باید این کار را انجام دهیم؛ بنده گفته‌ام که این قدرت را شهید سلیمانی، ملت و حضور مردم خلق کردند و کسی نباید فکر کند این قدرت برای اوست. تولید قدرت صورت گرفته و این قدرت را خون شهدا، هدایت‌های امام و رهبری، صبوری مردم شکل داده است.

وی با بیان اینکه ملت ما در 43 سال بعد از انقلاب صبوریِ مثال‌زدنی داشتند، خاطر نشان کرد: یک فرد در این جایگاه به‌عنوان نماینده‌ی این قدرت، خودش یک طلبه است و نباید احساس کند که کسی است و باید احساس کند نماینده قدرتی است که با توکل بر خدا، حضور و صبر مردم ایجاد شده است.

در ادامه این فیلم را مشاهده می‌کنید:

دولت سیزدهم , آیت الله سیدابراهیم رئیسی ,

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.