آغاز طرح ویژه جابه جایی زائران حرم ثامن الحجج (ع) از دوم مهر

به گزارش پایگاه خبری ارز پرس به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، حمیدرضا شهرکی اظهار کرد: تمامی سرویس‌ها اعم از سرویس‌های ثابت و فوق‌العاده در سامانه‌های اینترنتی روزفروش و پیش‌فروش بلیت سفر ارائه می‌شود و فروش بلیت در سامانه فقط بر اساس کد ملی خواهد بود.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه امکان خرید بلیت برگشت زائران از استان و شهر مبدا سفر فراهم شده است، گفت: سامانه مکانیزه لیست انتظار بلیت اتوبوس بین‌شهری به صورت محدود برای مسافران بدون بلیت بازگشت از پنجم مهر در پایانه امام رضا مشهد مقدس راه اندازی می‌شود.

وی افزود: بر اساس شیوه نامه طرح ویژه بازگشت زائران رضوی با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای در ایام دهه پایانی دهه صفر، صدور صورت وضعیت دربستی تا نهم مهر ممنوع است و محدودیت‌های شبکه سیر برای شرکت حمل و نقل مسافربری و ناوگان از مبدا سراسر کشور تا تاریخ یادشده حذف می‌شود.

شهرکی گفت: قرارگاه حمل و نقل جاده‌ای در ستاد مرکزی این سازمان و پایانه امام رضا در استان خراسان رضوی تشکیل شده است و نشست‌های مشترک برای هماهنگی با سازمان‌ها و ارگان‌های مرتبط به ویژه سازمان‌های نظارتی و تشکل‌های صنفی بخش حمل و نقل مسافر به منظور هماهنگی و اعمال نظارت‌های لازم برگزار می‌شود.

وی گفت: راهدارخانه‌های استان خراسان رضوی آماده خدمات رسانی به زائران پیاده در طول مسیر پیاده روی هستند و گشت‌های راهداری در محورهای این استان و سایر استان‌ها حضور مستمر دارند.

برچسب ها :

زائران الحجج

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.