وقتی اسراییلی‌ها خودشان از خودشان می‌ترسند!

یک ژنرال اسرائیلی هشدار داد، در صورتی که رئیس حزب صهیونیسم دینی که یکی از نمایندگان افراطی کنست است، به عنوان وزیر جنگ منصوب شود، فاجعه جدی رخ خواهد داد.

به گزارش ارز پرس، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای رای الیوم، آموس گلعاد، ژنرال اسرائیلی و رئیس سابق بخش امنیتی و سیاسی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی و رئیس سابق پژوهشکده مرکز اطلاعات نظامی این رژیم (امان) درباره فاجعه بزرگی که در صورت انتصاب بزالل اسموتریچ، رئیس حزب صهیونیسم دینی به عنوان وزیر جنگ کابینه آتی این رژیم رخ می‌دهد، هشدار داد.

سایت روزنامه عبری زبان "یدیعوت آحارونوت" به نقل از گلعاد اعلام کرد، "اگر اسموتریچ تعادل موجود در منطقه کرانه باختری را تضعیف کند، به شکلی رفتار خواهد کرد که در راستای اهداف یحیی السنوار، رهبر جنبش حماس در غزه خواهد بود، اگر تعادل‌های حساس کرانه باختری تضعیف شوند، این مساله روابط با کشورهای منطقه را تضعیف خواهد کرد و این دقیقا همان چیزی است که السنوار می‌خواهد".
همچنین سایت روزنامه آحارونوت به نقل از این ژنرال اسرائیلی تاکید کرد، "اگر دولت جدید تقابل سیاسی با دولت آمریکا را در پیش بگیرد، این امر احتمالا به امنیت اسرائیل ضربه می‌زند چراکه ما جایگزینی برای کمک‌های آمریکا نداریم".

گلعاد در ادامه گفت: "درباره ایتامار بن‌گویر که وزیر امنیت داخلی خواهد بود و به دنبال ایجاد تنش در مسجد الاقصی است، باید بگویم این مساله بلافاصله به روابط ما با اردن لطمه خواهد زد، همکاری شگفت‌انگیزی با اردن وجود دارد و اگر ما آن را تضعیف کنیم، تمامی روابط امنیتی‌مان تضعیف خواهند شد، شرایط فعلی باید حفظ شود".

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.