برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان، آسانسور و پله برقی در اهواز

ارز پرس/خوزستان مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان از برگزاری بیست و سومین نمایشگاه صنعت ساختمان، آسانسور و پله برقی در اهواز خبر داد.

رحیم جلیلی در گفت و گو با ارز پرس، اظهار کرد: بیست و سومین نمایشگاه صنعت ساختمان، آسانسور و پله برقی با حضور بیش از ۱۰۰ واحد فعال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی خوزستان در اهواز برگزار می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه با حضور شرکت‌های فعال در حوزه ساختمان، آسانسور و پله برقی از ۸ استان تهران، خوزستان، اصفهان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، فارس، یزد و هرمزگان از تاریخ ۲ تا ۵ آذرماه به مدت ۴ روز و از ساعت ۱۶ الی ۲۲ میزبان علاقه‌مندان است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان تصریح کرد: نیاز گسترده و روز افزون جامعه به ساختمان و مسکن، ضرورت تغییر در روش‌های متداول و سنتی، سبک‌سازی و افزایش مقاومت در برابر زلزله، بکارگیری مصالح و فن‌آوری‌های جدید از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

جلیلی عنوان کرد: توسعه فناوری‌های نوین و برقراری ارتباط میان بازار و عرضه و تقاضا، ایجاد بستر مناسب برای تبادل نظر میان تولیدکنندگان، مصرف‌کنندگان و همچنین صاحبان اندیشه مهندسی ساختمان و ارائه پروژه‌ها و دستاوردها در این حوزه از دیگر اهدافی است که در بیست و سومین نمایشگاه صنعت ساختمان دنبال می‌شود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.