علت تعطیلی اصناف در اغتشاشات اخیر چه بود؟

به گزارش پایگاه خبری ارز پرس به نقل از اتاق اصناف تهران، علی توسطی در اجلاس ماهانه این اتاق، با اشاره به ناآرامی‌های اخیر و تعطیلی واحدهای صنفی اظهار کرد: خوشبختانه با همکاری اتحادیه‌های صنفی توانستیم ناآرامی‌ها را به نحو احسن مدیریت و کنترل کنیم. این تعطیلی‌ها در راستای حفظ منافع در خطر واحدهای صنفی و امنیت آنها در برابر صدمات احتمالی بوده است.

رئیس اتاق اصناف تهران تصریح کرد: این اتفاقات بدون شک نیاز به تبیین، بررسی و تحلیل دارد تا بتوانیم با پیش بینی تدابیر لازم از وقوع برخی رویدادهای ناخوشایند برای واحدهای صنفی به ویژه واحدهای مستقر در بازار جلوگیری کنیم.

وی افزود: بدون شک آرامش و امنیت، خواسته اصلی و نیاز تمام مردم و اصناف است که برای تحقق آن و تأمین امنیت کیان و آرامش مورد نیاز ضمن هم اندیشی با مراکز مرتبط تدابیر لازم اتخاذ خواهد شد؛ همانگونه که در اتفاقات اخیر کنترل و ساماندهی اصناف با محوریت اتاق اصناف مد نظر مراکز ذیربط قرار گرفت.

رئیس اتاق اصناف تهران با اشاره به اهمیت کارکرد کمیسیون‌های تخصصی اتاق گفت: دیدگاه هیئت رئیسه به کمیسیون‌ها، کاملاً تخصصی بوده و همفکری‌های لازم با رؤسای اتحادیه‌های صنفی به عنوان اعضای این کمیسیون‌ها بر اساس حضور، علایق، تجربیات و تحصیلات آنها انجام می‌گیرد.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.