بازگشت به تولید بیش از ۸۶۰ واحد راکد در کشور

ارز پرس/خوزستان معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با اشاره به بازگشت به تولید بیش از ۸۶۰ واحد تولیدی راکد در کشور گفت: امسال بازگشت به تولید ۲ هزار واحد تولیدی راکد هدفگذاری شده است.

علی رسولیان در حاشیه بازدید از ناحیه صنعتی باغملک، اظهار کرد: یکی از سیاست‌هایی که به جدیت از سوی دولت و شخص رئیس جمهور پیگیری می‌شود بحث احیای واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال است.

به گزارش ارز پرس، وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۸۶۰ واحد تولیدی راکد در سطح کشور به چرخه تولید بازگشته است، افزود: امسال بازگشت به تولید ۲ هزار واحد تولیدی راکد هدفگذاری شده است.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: هدف ما این است تا واحدهایی که تعطیل هستند اما ظرفیت تولید دارند را با کمک و بهره‌گیری از ظرفیت‌های قوه قضاییه، ستاد تسهیل، بانک‌ها و... احیا و به چرخه تولید بازگردانیم.

رسولیان ادامه داد: برخی از شهرک‌های صنعتی کشور با مشکل زیرساختی مواجه هستند. در این زمینه امسال ۹۰ میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد زیرساخت در شهرک‌های صنعتی پیش بینی شده تا در این زمینه اقدامات موثری در شهرک‌های صنعتی انجام شود.

وی با اشاره به سفر خود به شهرستان‌های ایذه و باغملک در خوزستان و بازدید از شهرک‌های صنعتی این دو شهرستان عنوان کرد: ۴ واحد تولیدی راکد در شهرستان ایذه به چرخه تولید بازگشته‌اند و برای بازگشت به تولید ۲ واحد دیگر نیز اقدام لازم در حال انجام است.

معاون وزیر صمت ادامه داد: در سفری که به باغملک انجام شد، احداث یک ناحیه صنعتی جدید در این شهرستان مورد توافق قرار گرفته و قرار است با همکاری مسئولان شهرستان این ناحیه صنعتی در منطقه ایجاد و شرایط برای کسب و کارهای کوچک در این منطقه فراهم شود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا
برچسب ها :

بازگشت تولید

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.