تأکید نخست وزیران عراق و کویت برای گسترش همکاری و شراکت فیمابین

نخست وزیران عراق و کویت امروز ضمن دیدار با یکدیگر در پایتخت کویت، بر تمایل مشترک برای گسترش شراکت و همکاری فیمابین تأکید کردند.

به گزارش ارز پرس، محمد شیاع السودانی که هم اکنون در کویت به سر می‌برد، در جریان دیدارش با همتای کویتی خود اعلام کرد که این سفرها نشان دهنده ویژه بودن روابط کویت و عراق و بیان کننده عمق تاریخی روابط بین دو کشور و تمایل برای تحکیم آن در زمینه های مختلف است.

براساس بیانیه دفتر نخست وزیری عراق، السودانی تاکید کرد که دولت عراق به دنبال برقراری شراکت های حقیقی با دولت کویت است که بازتاب واضحی از منافع دو ملت عراق و کویت است.

به گزارش میدل ایست، نخست وزیر کویت نیز آمادگی کامل برای همکاری گسترده با عراق در راستای خدمت به منافع مشترک و تداوم شراکت در زمینه‌های اقتصادی، سرمایه گذاری و تجارت را اعلام کرد.

دو طرف درباره شماری از پرونده های دارای اهمیت مشترک و مسائل مرتبط با روابط دوجانبه رایزنی کردند.

پیش از این نخست وزیر عراق و ولیعهد کویت بر تداوم همکاری متقابل در سطوح مختلف و همچنین تداوم رایزنی و هماهنگی مشترک در قبال مسائل مختلف تاکید کرده بودند.

محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق صبح امروز چهارشنبه در رأس یک هیئت بلندپایه و طی سفری رسمی، وارد کویت شد و مورد استقبال نخست وزیر کویت قرار گرفت.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.