آخرین وضعیت پروژه مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب تبریز

محمدرضا کردلو در گفت‌وگو با خبرنگار ارز پرس در خصوص مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب تبریز خاطرنشان کرد: جلسه‌ی هماهنگی بین دستگاهی توسط دیوان محاسبات با دعوت از دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط انجام شد و مقرر شد برای تکمیل پروژه اصطلاحاً موافقت نامه سال بعد که ابتدای پنج ساله هفتم بوده، تعدیل شود.

وی با اشاره به تأمین اعتبارات لازم این پروژه نیز گفت: ۱۵۰ میلیارد تومان از طریق اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری و ۲۰۰ میلیارد تومان از محل ماده ۵۶ پیگیری می‌شود تا سال جاری و سال بعد شاهد تکمیل و بهره‌برداری این پروژه باشیم.

کردلو درخصوص پروژه تونل انرژی ایمنی برق تبریز نیز اظهار کرد: طرح تونل انرژی شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان شرقی در حال حاضر از طریق مشاوره و پاسخ به استعلام شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان شرقی، راهنمایی‌های لازم در ارتباط با استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای تأمین تجهیزات و امکانات مورد نیاز پروژه انجام شده است.

وی ادامه داد: هماهنگی‌های لازم انجام و باتوجه به ظرفیت‌های قانونی موجود در کوتاه‌ترین زمان مشکلات اتمام پروژه برطرف می‌شود.

وی افزود: هماهنگی بین دستگاهی نیز انجام و با مدیر شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان شرقی هم مذاکره و بازدید شد و راهکارهای لازم را برای حل مسئله ارائه داده‌ایم.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.