بیگی نژاد:قیمت دلار با حضور همتی و دوستانش به 300 هزار تومان هم می‌رسید

هادی بیگی‌نژاد عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پرالمانی پایگاه خبری ارز پرس، با اشاره به اظهارنظر اخیر عبدالناصر همتی و محسن هاشمی رفسنجانی در مصاحبه با روزنامه‌های سازندگی و هم میهن در اعتراض به وضعیت اقتصادی کنونی کشور، اظهار داشت: کسانی مثل آقای همتی که در دوره آن‌ها دلار افزایش 10 برابری داشته و از حدود سه هزار تومان به حدود 30 هزار تومان رسید، دیگر نباید به قیمت دلار که از 30 هزار تومان به 39 هزار تومان افزایش پیدا کرده معترض باشند.

وی افزود: اگر امروز کار دست آقای همتی و هاشمی بود وضعیت اقتصادی کشور به مراتب بدتر بود و قیمت دلار که در دوره دولت قبل از 3000 تومان به 30 هزار تومان رسیده بود از 30 هزار تومان به 300 هزار تومان می‌رسید.

نماینده مردم ملایر در مجلس خاطرنشان کرد: کسی که در دوره خود بدترین وضعیت اقتصادی را برای کشور رقم زده است دیگر چیزی برای گفتن ندارد که از خود دفاع کند، اگر این آقایان این حرف‌ها را نزنند دیگر چه می‌خواهند بگویند. در دوره خود چه  عملکردی داشتند که بخواهند الان از آن دفاع می‌کنند .پس زمانی که حرفی برای دفاع کردن از خود ندارند، چنین حرف‌هایی را بر زبان می‌آورند و کار دیگران را زیر سوال می‌برند.

بیگی‌نژاد افزود: من نمی‌گویم که دولت فعلی ایراد و اشکالی ندارد اما تمام تلاش بر حل مشکلات است اما همانطور که گفتم اگر زمام امور دست آقای همتی و هاشمی و دوستانشان بود قطعا بهبود وضعیت اقتصادی کشور به مراتب بدتر از شرایط فعلی بود.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

دوستانش تومان

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.