نقش کلیدی ارتباطات در افزایش بهره‌وری

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: حوزه ارتباطات می‌تواند در توسعه بهره‌وری کمک کند و نقش کلیدی در این زمینه داشته باشد زیرا سبب افزایش سرعت، دقت و تصمیم می‌شود.

به گزارش ارز پرس، عیسی زارع پور - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات - در  مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های اپراتور دوم تلفن همراه (ایرانسل) به مناسبت دهه فجر اظهار کرد: چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک می گویم. مردمی که ۴۴ سال پای انقلاب ایستادند و انواع تحریم ها مانند اقتصادی و اجتماعی را تحمل کردند.

وی با اشاره به دیدار جمعی از تولیدکنندگان و صاحبان کسب و کار و تاکید رهبر انقلاب بر این مسئله گفت: حوزه ارتباطات می‌تواند کمک کند که بهره‌وری را توسعه دهیم؛ بنابراین ما می‌توانیم نقش کلیدی در افزایش بهره‌وری داشته باشیم زیرا سرعت و دقت در تصمیم گیری را افزایش می‌دهد که سرعت در تصمیم‌گیری منجر به افزایش کارایی خواهد شد.

زارع پور ادامه داد: حوزه هوشمندسازی هم می‌تواند در همه بخش‌های کشور مانند دامداری، کشاورزی و معدن اثرگذار باشد و سبب تحول آنها شود.

همچنین در ادامه این مراسم، بیژن عباسی آرند - مدیرعامل ایرانسل - اظهار کرد: ما در ابتدا نسل دو که بیش از ۹۱ درصد جمعیت کشور را تحت پوشش دارد، در مرحله بعد نسل سه که حدود ۹۱ درصد جمعیت کشور و سپس  نسل چهار که بیش  از ۸۲ درصد جمعیت کل کشور را پوشش می‌دهد آغاز کردیم.

وی افزود: نسل پنجم هم نسل جدیدی است که طی سالهای اخیر اپراتورها در حال سرمایه گذاری در این زمینه هستند.

همچنین مدیرعامل ایرانسل در این مراسم توضیحاتی را درباره پروژه های این اپراتور مانند طرح توسعه زیرساخت شبکه فیبر و عملکرد توسعه خدمات الکترونیکی ارایه کرد.

گفتنی است در این مراسم پروژه‌های این اپراتور در شهرهای مختلف مانند لرستان، مشهد کرمانشاه با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح شد.

ادامه دارد

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.