پیام تبریک مدیرعامل سنگ آهن مرکزی ایران بافق به مناسبت دهه فجر

به گزارش پایگاه خبری ارز پرس به نقل از شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق، مجتبی حمیدیان در پیامی، فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را به خانواده بزرگ شرکت سنگ آهن، مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان بافق به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تبریک عرض کرد. متن پیام به شرح ذیل است.

بسم الله الرحمن الرحیم

أَمْ یَقُولُونَ افْتَرَی عَلَی اللَّهِ کَذِبًا فَإِنْ یَشَأْ اللَّهُ یَخْتِمْ عَلَی قَلْبِکَ وَ یَمْحُ اللَّهُ الْبَاطِلَ وَ یُحِقُّ الْحَقَّ بِکَلِمَاتِهِ.

خداوند باطل را محو و حق را با کلمات خویش پا بر جا می‌سازد.(سوره شوری؛ آیه ۲۴)

دهه مبارک فجر، سرآغاز طلوع اسلام و تجلی شکوهمند حماسه ملتی است که با انقلاب اسلامی خویش، برگی را در یاد همه انسان‌ها گشودند و صدای استقلال و آزادی را به گوش جهانیان رساندند. این ایام یاد آور اراده پولادین مردمی بود که با توکل به خدای متعال توانستند نظام ظلم و ستم و استبداد را در هم شکسته و آزادی و عدالت و استقلال مردم را به عنوان آرمان اسلامی به منصه ظهور برسانند.

۱۲ بهمن سالروز ورود مسرت بخش و تاریخی بزرگ مرد تاریخ و بنیانگذار کبیر و فقید انقلاب عظیم اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی است.

اینجانب در آستانه بهاری دیگر از انقلاب شکوهمند ایران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و بنیانگذار کبیر انقلاب و نیز تقارن چهل و چهارمین سال جشن پیروزی انقلاب اسلامی، این ایام خجسته را به رهبر معظم انقلاب، آحاد ملت شریف ایران به ویژه مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان بافق، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تبریک عرض نموده و امیدوارم در سایه فضل الهی و توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب، ادامه دهنده راه امام (ره) و شهدای انقلاب اسلامی باشیم که تداوم انقلاب اسلامی راز ماندگاری و جاودانگی ماست. اقتدار و سربلندی ملت و کشور ایران عزیز را از خداوند متعال خواستارم.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.