فراهم شدن زمینه برای صادرات محصولات زنان کارآفرین 

ارز پرس/خراسان رضوی معاون امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری با اشاره به اینکه قصد داریم در بخش صادرات اقدامات خوبی انجام دهیم، گفت: با کشورهایی که در نشست زنان تاثیرگذار حضور داشتند توافق‌هایی انجام شده تا بتوانیم در مرحله اول بازارچه مجازی راه‌اندازی کنیم تا زمینه صادرات محصولات فراهم شود، در مرحله بعد به صورت فیزیکی به دنبال مکانی برای برپایی نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌ها ارائه محصولات هستیم.

انسیه خزعلی، امروز۱۳ بهمن ماه، در همایش ملی بانوان کارآفرین در تولید دانش‌بنیان و شکوفایی اقتصاد که در سالن همایش‌های بین‌المللی شهدای سلامت مشهد برگزار شد، به صورت بر خط اظهار کرد: اگر بانوان برنامه‌ خود را تنظیم کنند و با معاونت هماهنگ شوند، ما قصد داریم در بخش صادرات محصولات زنان کارآفرین اقدامات خوبی انجام دهیم.

وی افزود: با کشورهایی که در نشست زنان تاثیرگذار حضور داشتند توافق‌هایی انجام شده تا بتوانیم در مرحله اول بازارچه الکترونیکی و مجازی راه‌اندازی کنیم تا زمینه صادرات محصولات با کیفیت و قابل رقابت فراهم شود. در مرحله بعد به صورت فیزیکی به دنبال مکانی برای برپایی نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌ها ارائه محصولات هستیم و متقابل در ایران نیز باید جایگاهی برای آن‌ها در نظر گرفته شود.

خزعلی تصریح کرد: باید تعاونی‌ها، مجموعه‌ها و اتحادیه‌هایی از محصولات بانوان داشته باشیم. در حال حاضر اتحادیه‌ای را در استان‌های جنوبی ایجاد شده و به دنبال این هستیم که این امکان را در استان‌های مختلف از جمله خراسان شمالی، رضوی و جنوبی نیز فراهم کنیم. در زمینه تامین مواد اولیه، پشتیبانی‌های اداری و صادرات محصولات به صورت ویژه اقداماتی در حال انجام است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.