ساخت تله‌کابین در علی‌آبادکتول به کجا رسید؟

ارز پرس/گلستان فرماندار علی‌آبادکتول آخرین وضعیت اجرای پروژه تله‌کابین در این شهرستان را تشریح کرد و گفت: تمامی اقدامات اجرایی برای ساخت تله‌کابین در علی‌آبادکتول انجام شده است.

ابراهیم احمدی در گفتگو با خبرنگار ارز پرس با اشاره به آخرین وضعیت تله‌کابین علی‌آبادکتول اظهار کرد: در سفر رئیس جمهور به استان گلستان اتفاقات خوبی برای شهرستان افتاد که از جمله آنها، پیگیری پروژه تله‌کابین بود.

وی با بیان اینکه تمامی اقدامات اجرایی برای تحقق پروژه تله‌کابین علی‌آبادکتول انجام شده است، افزود: مجوزهای لازم برای اجرای پروژه تله‌کابین انجام شده و منتظر انعقاد قرارداد با پیمانکار هستیم، همه تلاش خود را به کار می‌گیریم تا این اتفاق در شهرستان علی‌آبادکتول عملیاتی شود.

فرماندار علی‌آبادکتول با بیان اینکه اجرای پروژه تله‌کابین علی‌آبادکتول تاثیر به‌سزایی در ایجاد اشتغال و رفع بیکاری در شهرستان دارد، تصریح کرد: این یک پروژه ملی و استانی بزرگ است و تاثیر زیادی در توسعه شهرستان خواهد داشت.

احمدی با بیان اینکه پروژه تله‌کابین علی‌آبادکتول بیش از یک هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد اما در مجموع به توافق و انعقاد قرارداد پیمانکار با حوزه شهری دارد، خاطرنشان کرد: جانمایی‌ها برای پروژه تله‌کابین اتفاق افتاده و کلیت پروژه مصوب شده و در مرحله اجرا و انعقاد قرارداد با پیمانکار قرار دارد.

وی در ادامه از پایان دادن به بلاتکلیفی ۹ ساله پروژه تقاطع ضلع غربی شهرستان علی‌آبادکتول خبر داد و ابراز داشت: این پروژه بعد از ۹ سال در دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد، دو تقاطع غیرهمسطح در ضلع غربی و شرقی در علی‌آبادکتول وجود دارد که عملیات اجرایی ضلع غربی به اتمام رسیده و امیدوارم شاهد افتتاح ضلع غربی در دهه فجر امسال باشیم.

فرماندار علی‌آبادکتول اضافه کرد: مطالعات تقاطع ضلع شرقی شهرستان نیز انجام شده و پیمانکار آماده است که عملیات عمرانی آن را به زودی آغاز کند، در سفر رئیس جمهور به گلستان حدود ۵۵ میلیارد تومان برای تقاطع غربی و شرقی علی‌آبادکتول اعتبار صرف شد که با توجه به افزایش قیمت‌ها ممکن است اعتبار بیشتری برای این پروژه صرف شود.

احمدی با بیان اینکه امسال نهضت ملی آسفالت در معابر روستایی شهرستان علی‌آبادکتول اتفاق افتاد و آسفالت ۱۲۰ هزار مترمربع از معابر روستایی در دستور کار قرار گرفت، متذکر شد: تاکنون ۹۰ هزار مترمربع از معابر روستایی شهرستان آسفالت شده و مابقی تا پایان سال به اتمام می رسد که گام مهمی در زمینه توسعه روستاها و مهاجرت معکوس است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا
برچسب ها :

کابین آبادکتول

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.