علت لغو پروازهای خارجی یک ایرلاین

معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری از لغو پروازهای بین‌المللی شرکت آتا از تاریخ ۱۵ فروردین خبر داد و گفت که برقراری مجدد این پروازها منوط به ایجاد نظم در برنامه‌های پروازی و کسب رضایت مردم است.

به گزارش ارز پرس، حسن خوشخو -معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری- در توییتر نوشته است: به دلیل تاخیرات طولانی‌مدت، بی‌نظمی در انجام پروازها و دریافت شکایت‌های گسترده مردمی مبنی‌بر عدم رعایت حقوق مسافران، از تاریخ ۱۵ فروردین همه پروازهای بین‌المللی شرکت آتا تعلیق خواهد شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: برقراری مجدد این پروازها منوط به ایجاد نظم در برنامه‌های پروازی و کسب رضایت مردم است.

به گزارش ارز پرس، پیش از این و در پی دریافت شکایات متعدد اخیر مردمی مبنی‌بر تاخیرها و ایرادهای مکرر پروازی در شرکت آتا، مهرداد بذرپاش - وزیر راه و شهرسازی - به رئیس سازمان هواپیمایی کشوری دستور داد وضعیت شرکت هواپیمایی آتا را در خدمت‌رسانی به هموطنان به‌صورت فوری مورد بررسی قرار دهد. پس از آن بود که از ۲۳ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ تمامی پروازهای شرکت هواپیمایی آتا در مسیر مشهد به عراق و بالعکس لغو شد.

البته روند تاخیرهای آتا پس از آن هم ادامه یافت و در مواردی، پرواز نجف به تهران هواپیمایی آتا با تاخیر ۱۴ ساعته مواجه شد و در یکی دیگر از قسمت‌های سریال تاخیرهای این شرکت نیز، دوم فروردین‌ماه سال جاری، یکی از پروازهای آتا که قرار بود از مبدا استانبول به تبریز انجام شود، به دلیل کاهش فشار داخل کابین و فرود اضطراری، با هواپیمای جایگزین انجام شد و به نظر می‌رسد ادامه این روند منجر به واکنش جدید سازمان هواپیمایی برای لغو تمامی پروازهای بین‌المللی آتا شده است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.