به متقاضیان ساخت خانه‌های ویلایی زمین واگذار می‌کنیم

در طرح نهضت ملی مسکن علاوه بر احداث بلوک‌های آپارتمانی در شهرهای جدید، عرضه زمین‌های خودمالکی به متقاضیان را نیز در دستور کار داریم.

علیرضا جعفری اظهار کرد: ایجاد ظرفیت ساخت مسکن با واگذاری زمین به متقاضیان خانه‌های یک طبقه ویلایی نکته حائز اهمیتی است که شرکت عمران شهرهای جدید آن را دنبال می‌کند. در شهرهایی که متقاضی کمتر است و زمین بیشتری در اختیار داریم، برنامه ساخت خانه‌های ویلایی را مدنظر داریم.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: از جمله استان هایی که می‌توانیم در شهرهای جدید آنها عرضه زمین داشته باشیم استان سمنان، اصفهان، نوار جنوبی کشور شامل استان های هرمزگان، خوزستان، بوشهر و سیستان و بلوچستان است که این آمادگی را داریم تا به متقاضیان ساخت خانه‌های یک تا سه طبقه به صورت فردی یا گروهی زمین واگذار کنیم.

بیشتر بخوانید

به گفته جعفری، واگذاری گروهی زمین به متقاضیان از دیگر برنامه‌های افزایش تولید مسکن در کشور است. گروه های پنج نفره و بیشتر اگر سازماندهی شوند و متقاضیان اعلام آمادگی کنند می‌توانیم زمین و تسهیلات در اختیار افراد قرار دهیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید تاکید کرد: ما باید از تصدی‌گری به سمت تولی‌گری در بخش مسکن تغییر رویکرد بدهیم. وقتی مسکن توسط خود متقاضیان به صورت فردی یا گروهی ساخته شود قیمت تمام شده پایین می‌آید، کیفیت بالا می‌رود و هم سرعت انجام کار نیز توسط متقاضیان مدیریت می‌شود. همچنین افراد می‌توانند بر اساس سلیقه خودشان، مسکن بسازند.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.