رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی: نبرد شمال دشوار خواهد بود

رئیس فعلی ستاد ارتش رژیم صهیونیستی هشدار داد، نبرد در میدان شمالی دشوار خواهد بود و رئیس سابق این ستاد نیز از جدی‌ترین تهدید علیه این رژیم خبر داد.

به گزارش ارز پرس، به نقل از سایت خبری المیادین، هرتزی هالوی، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد، نبرد در میدان شمال کار را برای جبهه داخلی رژیم دشوار خواهد کرد.

هالوی نسبت به "توانایی‌های روزافزون حزب الله لبنان" هشدار داد و آن را "چالش اصلی پیش روی رژیم صهیونیستی" توصیف کرد و گفت، برای دستیابی به برتری باید یک ابتکارعملی اندیشید.

در همین زمینه، گادی آیزنکوت، نماینده کنست و رئیس سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی گفت: دو تهدید بزرگ پیش روی اسرائیل عبارتند از: ایران هسته‌ای و منطقه‌ای و آرمان فلسطین.

این در حالی است که آهارون هالیوا، رئیس بخش اطلاعات نظامی رژیم اشغالگر اسرائیل دیروز دوشنبه گفته بود: ایران تهدید واقعی برای اسرائیل است.

وی در سخنرانی خود در کنفرانس "هرتزلیا" با اشاره به اینکه "روی رویارویی با ایران به رویارویی مستقیم تبدیل شده است"، گفت، این رویارویی "در چند حوزه است نه فقط در زمینه هسته‌ای" و احتمال تشدید که ممکن است به جنگ بدل شود، کم نیست.

ارزیابی‌های راهبردی ارائه شده توسط موسسه مطالعات امنیت داخلی رژیم صهیونیستی  (INSS) در ابتدای سال جاری نشان می‌دهد که اصلی‌ترین تهدید داخلی این رژیم در سال جاری میلادی تشدید تنش در صحنه فلسطین و در خارج، ایران است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.