پذیرش 1.6 میلیون تن آهن اسفنجی در بورس

به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری ارز پرس، در هفته گذشته رویدادهای مهمی پیرامون بورس کالای ایران صورت گرفت که از مهم ترین آنها می توان به"پذیرش دو خودروی جدید در بورس کالای ایران"،"کامیونت فورس با قیمت پایه معامله شد" و "پذیرش یک میلیون و 600 هزار تن آهن اسفنجی" اشاره کرد.

پذیرش دو خودروی جدید در بورس کالای ایران

این گزارش می‌افزاید: بورس کالای ایران در دو اطلاعیه جداگانه از پذیرش دو خودرو شامل ون باری INROADS و وانت G9 شرکت بهمن موتور در بازار اصلی خبر داد.

براساس اطلاعیه های مدیریت پذیرش بورس کالای ایران پذیرش دو خودرو مذکور پس از بررسی مدارک و مستندات در یکصد و شصت و ششمین جلسه هیات پذیرش کالا و اوراق بهادار مبتنی بر کالا در تاریخ 22 اردیبهشت ماه مورد تصویب قرار گرفته بود.

کامیونت فورس با قیمت پایه معامله شد

همچنین تعداد 70 دستگاه کامیونت فورس کابین خوابدار 6 تن بدون کاربری متعلق به بهمن دیزل در هفته گذشته در تالار خودرو بورس کالا عرضه شد که 43 دستگاه از این خودرو با همان قیمت پایه یک میلیارد و 719 میلیون تومان معامله شد.

میزان تقاضای ثبت شده برای این خودرو 46 دستگاه بود که در نهایت 43 متقاضی قیمت پایه را پذیرفته و معامله صورت گرفت.30 تیر امسال زمان تحویل این خودرو به مشتریان است.

قیمت نهایی کامیونت فورس سفید رنگ مدل 1403 علاوه بر قیمت کشف شده، 10 درصد مالیات بر ارزش افزوده و 11 میلیون و 343 هزار و 790 تومان هزینه‌های جانبی شامل مالیات و عوارض شماره گذاری، پلاک، شماره‌گذاری، پست صدور و هوشمندسازی کارت خودرو است.

پذیرش یک میلیون و 600 هزار تن آهن اسفنجی

بورس کالای ایران در اطلاعیه ای از پذیرش یک میلیون و 600 هزار تن آهن اسفنجی تولید سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران که عرضه کننده آن شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد است خبر داد.

در اطلاعیه مدیریت پذیرش آمده است: پذیرش آهن اسفنجی ایمیدرو پس از بررسی مدارک و مستندات در چهارصد و چهاردهمین کمیته عرضه در تاریخ 29 اردیبهشت 1403 در بازار اصلی مورد تصویب قرار گرفته است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.