استقبال مردم از شهدای خدمت وظیفه مسئولان را سنگین تر کرد

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه پایگاه خبری ارز پرس، امین حسین رحیمی وزیر دادگستری در نشست تصویرپردازی از حکمرانی متعالی  بر تراز سمت حکمرانی شهید رئیسی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی رئیس جمهور فقید، اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های شهید اخلاق پسندیده ایشان بود. از نظر کسی که سالها با او در جایگاه‌های مختلف همکار بودم شهادت می‌دهم، جایگاه‌ها تاثیری در این اخلاقیات نداشت. در پذیرش مسئولیت‌ها و بر عهده گرفتن آنها خداترس و نگران از پاسخگویی در آخرت بود.

وی با اشاره به خستگی ناپذیری رئیس جمهور افزود: همواره به دولتمردان می‌گفت برای جلسات و پیگیری امور همیشه وقت دارم و تا نیمه شب برای جلسات وقت می‌گذاشت.

وزیر دادگستری با بیان اینکه روحیات و اخلاق نیکو ایشان در مذاکرات بین المللی هم تاثیرگذار بود، تاکید کرد: در عین اقتدار و رعایت مسائل دیپلماتیک فضای خشک جلسات را به فضای گفتگوی دوستانه تبدیل می‌کرد و جلسات نتیجه بخش می‌شد.

رحیمی  تاکید کرد: گاهی اوقات در جلسات برای مشکلات مردم عصبانی می‌شد و از شدت خشم دستانش می‌لرزید اما از دایره ادب خارج نمی شد و خود را کنترل می‌کرد.

وی با بیان اینکه از دست دادن ایشان گر چه فقدان بزرگی است، از دانشگاهیان خواست از انسجام پیش آمده پس از شهادت آیت الله رئیسی استفاده کنند و با ایجاد جاذبه‌هایی این انسجام را گسترش دهند.

وزیر دادگستری با اشاره به حضور پرشکوه و پرشور مردم در تشییع شهید رئیسی، گفت:  حرکتی که مردم انجام دادند مسئولیت ما را سنگین‌تر کرد و لذا همه مسئولین باید در این زمینه فعال باشند و خود را مدیون خود این شهدا بدانند.

رحیمی افزود: ما دولتی‌ها عهد کردیم تا زمان مسئولیت وظیفه خود را در قبال مردم به خوبی انجام دهیم و اگر مسئولیت ما در این دولت تمام شد به  عنوان یک شهروند همچنان خود را مدیون خون شهدا ببینیم و با خدمت صادقانه توسعه کشور و کارآمدی آن را دنبال کنیم.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.