تشییع باشکوه شهید رئیسی تضمین کننده ثبات و امنیت ملی است

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری ارز پرس، علیرضا افشار رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی ایران قوی طی بیانیه‌ای با اشاره به تشییع تاریخی رئیس‌جمهور شهید و همراهانش نوشت: 

بسم الله الرحمن الرحیم 
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

مراسم بی نظیر و تاریخی وداع، تشییع و خاکسپاری رئیس جمهور شهید، خادم الرضا حضرت آیت الله رئیسی چشم جهان را خیره کرد و در صدر خبر رسانه‌های گروهی دنیا قرار گرفت.

بیش از یک چهارم جمعیت جهان با اعلام عزای عمومی در غم مردم ایران شریک شدند، با صدور بیانیه تسلیت از سوی مقامات اغلب کشورهای دنیا، شخصیتهای عالی مقام بیش از

شصت کشور جهان به ایران آمدند تا  نسبت به رئیس جمهور شهید ادای احترام کنند و بعضاً در دیدار با مقام معظم رهبری  تسلیت بگویند.

اشک‌های برآمده از عمق جان ملت حماسه ساز ایران گویای عواطف پاک و عشق عمیق  آنها به خدمتگزار مخلص خودشان بود.

این حضور با شکوه بدون شک باعث اقتدار، انسجام و تضمین کننده ثبات و امنیت ملی ایران اسلامی شد و از یک تهدید فرصت ساخته شود.

زبان و قلم از تشکر برای حضور پرشور و حماسی ملت رشید ایران در اقصی نقاط کشور به ویژه شهرهای تبریز ، قم ،تهران ، بیرجند و مشهد مقدس عاجز است.

شکرانه این نعمت اقتدا به شهید جمهور و ادامه راه پر صلابت و افتخار آفرین ایشان و انتظار از مدیران و مسئولان برای خدمت خالصانه به مردم است.

شورای مرکزی جبهه مردمی ایران قوی در سوگ از دست دادن رئیس‌جمهور شهید، کارآمد ، صادق ،جامع الاطراف ،با کفایت و مردمی، صمیمی و  با اخلاص از یکایک ملت حماسه آفرین و تاریخ ساز ایران اسلامی قدردانی نموده و سلامتی و عزت روز آفرین ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله امام خامنه‌ای ( مدظله العالی)  را از خداوند متعال مسئلت داریم.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.