جشن فلسطینی‌ها و اعراب در پی به اسارت گرفتن سربازان اشغالگر توسط القسام

در پی اعلام اسارت و هلاکت چند نظامی صهیونیست توسط گردان‌های شهید عزالدین القسام در شمال نوار غزه، اردوگاه‌های آوارگان در مناطق مختلف لبنان، اردن و کرانه باختری به جشن و خوشحالی پرداختند.

به گزارش ارز پرس، مناطق مختلف لبنان بامداد امروز (یکشنبه) درپی عملیات گردان‌های شهید عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس در جبالیا در شمال نوار غزه شاهد راهپیمایی و جشن بود.

طبق گزارش وبگاه شبکه روسیا الیوم، گروهی در در اردوگاه آوارگان فلسطینی «البداوی» در شمال لبنان درپی این عملیات راهپیمایی کردند و آن را جشن گرفتند.

گروهی نیز در اردوگاه «نهر البارد» در شمال لبنان پس از شنیدن این خبر جشن گرفتند و راهپیمایی کردند.

گروهی نیز در اردوگاه «البص» در شهر «صور» واقع در جنوب لبنان این اقدام مقاومت فلسطین را جشن گرفته و تکبیر سر دادند.

جشن فلسطینی‌ها و اعراب در پی به اسارت گرفتن سربازان اشغالگر توسط القسام
تصویری از سرباز صهیونیست به اسارت درآمده

همچنین تصاویر منتشر شده نشان می‌دهند که ساکنان اردوگاه «الجلیل» در «بعلبک» با آتش‌بازی و جشن از این عملیات مقاومت استقبال کردند.

در اردن نیز گروهی از شهروندان در استان «جرش» با حضور در خیابان‌ها عملیات القسام در جبالیا را جشن گرفتند.

مساجد مناطق مختلف در کرانه باختری و به ویژه طولکرم نیز با پخش تکبیر از مساجد به این عملیات واکنش نشان دادند.

پس از سخنرانی ابوعبیده رام‌الله و الخلیل در جنوب کرانه باختری نیز شاهد راهپیمایی خودجوش فلسطینی‌ها در استقبال از عملیات مقاومت بود.

ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های عزالدین القسام طی پیامی صوتی اعلام کرد رزمندگان مقاومت عصر شنبه در شمال نوار غزه توانستند در یک عملیات کمین پیچیده چند نظامی صهیونیست را کشته و یا زخمی کرده و یا اسیر کنند.

وی افزود: عملیات پیچیده‌ای را در جبالیا واقع در شمال نوار غزه با کشاندن نیروهای صهیونیست به داخل یکی از تونل‌ها انجام دادیم و توانستیم از فاصله صفر با دشمن درگیر شویم.

ابوعبیده تصریح کرد: ما به مقابله با تجاوزات در تمام جبهه‌های نبرد ادامه می‌دهیم و جزئیات جدید این عملیات‌ها را در فرصتی دیگر بیان خواهیم کرد.

گردان‌های القسام پس از آن یک ویدئو کوتاه را از لحظه بیرون کشیدن نظامی به هلاکت رسیده صهیونیست از تونل محل عملیات منتشر کرد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.