بررسی فنی توربین‌های ساخت داخل برای استفاده در تأسیسات تقویت فشار

به گزارش پایگاه خبری ارز پرس، رضا نوشادی در نشست معرفی و بررسی توربین‌های ساخت داخل که با حضور مدیران شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران، نمایندگان شرکت انتقال گاز و مدیریت دارایی‌های فیزیکی شرکت ملی گاز، همچنین مدیران شرکت توربین ماشین خاورمیانه، در محل این شرکت برگزار شد، بیان کرد: باید به سمتی برویم که ذیل مبحث صدور خدمات فنی و مهندسی حرکت کنیم؛ زمانی که می‌خواهیم در خارج از کشور مذاکره کنیم، باید با راهبرد درست و با توجه به مجموعه شرایط حرکت کنیم و تصمیم بگیریم.

وی با اشاره به نام و فعالیت‌های شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران افزود: ما چند واژه فاخر در اسم شرکتمان داریم: مهندسی، توسعه و ایران، بنابراین باید درخور این چند واژه تصمیم بگیریم.

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با اشاره به رویکردهای آینده‌نگر در صنعت گاز گفت: باید بین‌المللی فکر کنیم و منطقه‌ای تصمیم بگیریم، نه اینکه منطقه‌ای فکر کنیم و بین‌المللی تصمیم بگیریم.

براساس این گزارش، قابلیت توربین‌های مورد بحث، برای استفاده در تأسیسات تقویت فشار گاز مورد بررسی فنی قرار گرفتند و مقرر شد بررسی نهایی در کارگروه توربین شرکت ملی گاز ایران انجام شود.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.