ارتقای روابط با کشورهای اسلامی و همسو تداوم خواهد یافت

به گزارش حوزه دولت پایگاه خبری ارز پرس، محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری در دیدار آقای «حسین عوض» وزیر امور خارجه سودان ضمن قدردانی از ابراز همدردی و همبستگی دولت و ملت سودان با جمهوری اسلامی ایران، به نقش موثر رئیس جمهور و وزیر امور خارجه شهید کشورمان در ارتقای روابط و همکاری‌های جمهوری اسلامی ایران با کشورهای اسلامی و همسو اشاره و تصریح کرد: این رویکرد به عنوان راهبرد اساسی جمهوری اسلامی ایران تداوم خواهد یافت. 

سرپرست ریاست جمهوری همچنین توجه به دغدغه‌های مسلمانان و کشورهای اسلامی را از راهبردهای جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: از هیچ کمکی برای استقلال، پیشرفت و آرامش مردم سودان دریغ نخواهیم کرد.

  وزیر امور خارجه سودان نیز در این دیدار با بیان اینکه حامل مراتب تسلیت و همبستگی رئیس جمهور، دولت و مردم سودان با ملت و دولت ایران است، اظهار داشت: روابط میان ایران و سودان بر پایه اصول اسلامی و انسان‌دوستانه و دوستی میان دو ملت شکل گرفته است.

«حسین عوض» همچنین ساختار مستحکم و کارآمد نظام جمهوری اسلامی ایران را همچون سدی توصیف کرد که از این نظام در برابر رخداد و رویدادهای بزرگ و سنگین محافظت می‌کند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.