مهم‌ترین نمایشگاه صنایع غذایی خاورمیانه برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری ارز پرس، نمایشگاه ایران آگروفود که به عنوان بزرگترین و معتبرترین رویداد بین‌المللی در حوزه صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته در منطقه خاورمیانه شناخته می‌شود، فرصتی منحصر به فرد برای فعالان این حوزه به منظور تبادل اطلاعات، ارائه نوآوری‌ها و برقراری ارتباطات تجاری با مشتریان و شرکای جدید فراهم می‌کند.

یکی از اهداف اصلی نمایشگاه ایران آگروفود، فراهم کردن بستری مناسب برای تبادل اطلاعات، ارائه نوآوری‌ها و برقراری ارتباطات تجاری بین فعالان این حوزه است.

در این نمایشگاه، طیف گسترده‌ای از محصولات و خدمات از جمله ماشین آلات و تجهیزات کشاورزی، صنایع تبدیلی و بسته بندی مواد غذایی، نهاده‌های کشاورزی و دامی، محصولات کشاورزی و باغی، صنایع تبدیلی و بسته بندی مواد غذایی، صنایع وابسته به کشاورزی و… به نمایش گذاشته می‌شود.

معرفی محصولات و خدمات به مشتریان بالقوه، ایجاد فرصت‌های جدید برای بازاریابی و فروش، برقراری ارتباط با شرکای تجاری جدید، آشنایی با جدیدترین محصولات، خدمات و فناوری‌های روز دنیا، ارتقا برند و تصویر شرکت و… از جمله اهداف مهم برگزاری این رویداد عنوان شده است.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.