اذعان ارتش رژیم صهیونیستی به بخشی از تلفاتش در جنگ علیه غزه

ارتش رژیم صهیونیستی که از ابتدای جنگ غزه آمار واقعی کشته‌ها و زخمی‌های خود را پنهان می‌کند، امروز (دوشنبه) به بخشی از این تلفات اذعان کرد.

به گزارش ارز پرس، رسانه‌های عبری‌زبان در این باره به نقل از ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کردند از ابتدای جنگ تاکنون سه هزار و ۶۰۱ نظامی آن زخمی شده‌اند. طبق این گزارش، همچنین تاکنون ۶۳۶ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت رسیده‌اند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی در این باره فاش کردند که ارتش این رژیم به دلیل تداوم جنگ و هلاکت شماری از افسران ارشد با کمبود نیرو برای حفاظت از خطوط مرزی در جبهه‌های مختلف مواجه است.

تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه امروز (سه‌شنبه) وارد دویست و سی و چهارمین روز خود شده است و در حالی که جنایات دشمن علیه غیرنظامیان همچنان ادامه دارد، رزمندگان مقاومت نیز در حال ضربه زدن به ارتش این رژیم در محورهای مختلف نبرد زمینی هستند.

مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر عملیات منحصربه‌فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» آغاز کرد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش آن ارزیابی می‌کنند.

طی این مدت و به‌رغم تمامی حملات وحشیانه و غیرانسانی علیه غیرنظامیان و به‌ویژه زنان و کودکان در نوار غزه، اما ارتش به‌اصطلاح افسانه‌ای رژیم صهیونیستی متحمل خسارات و ضربات بی‌سابقه‌ای شده است، تا جایی که خود صهیونیست‌ها ناگزیر به اعتراف به شکست در مقابل مقاومت فلسطین شده‌اند.

به‌رغم سانسور شدید نظامی، رسانه‌های عبری هر از چند گاهی گزارش‌هایی درباره میزان تلفات ارتش رژیم صهیونیستی منتشر می‌کنند که با آمار و ارقام رسمی مغایرت دارد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.