نحوه فعالیت مراکز معاینه فنی شهر تهران تغییر کرد

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری ارز پرس، سید محمد مهدی میرزایی قمی در توضیح جزئیات نحوه فعالیت مراکز معاینه فنی تهران از ابتدای خرداد ماه 1403 اظهار کرد: دو مرکز شهید آبشناسان و دماوند از ساعت 7 الی 22 و سایر مراکز معاینه فنی و واحدهای سیار از ساعت 7 الی 18 فعال هستند. البته ساعت کاری مراکز معاینه فنی ثابت نبوده و افزایش آن براساس تقاضا و میزان مراجعات قابل افزایش است.

وی درباره فعالیت برخی مراکز در روزهای جمعه افزود: جهت رفاه حال و تسهیل در خدمت‌رسانی به شهروندان به ویژه در ایام تعطیل که مشتریان با فراغت خاطر بیشتری می‌توانند از خدمات مراکز استفاده کنند این مجموعه بنا بر تقاضای مشتریان نسبت به ارائه خدمات در چند مرکز در ایام تعطیل اقدام کرده است. در روزهای جمعه مراکز شهید آبشناسان و دماوند از ساعت 7 صبح الی 22 و مراکز معاینه فنی امام رضا(ع)، خاوران، شهدای زمان آباد، بعثت، فدائیان اسلام و واحدهای سیار دادمان، شریعتی(شماره 5 و 6)، اتحاد، یاس فاطمی از ساعت 7 الی 14 آماده خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

سرپرست ستاد معاینه فنی با اشاره به مراجعه روزانه 6000 دستگاه خودرو به مراکز معاینه فنی شهر تهران تصریح کرد: با توجه به توسعه خطوط معاینه فنی، افزایش ساعت کاری مراکز و همچنین مدیریت نحوه پذیرش اینترنتی و حضوری در چند ماه اخیر خوشبختانه در حال حاضر در هیچ کدام از مراکز صف نداریم و شهروندان در صورت سلامت خودرو می‌توانند در کمتر از نیم ساعت نسبت به دریافت معاینه فنی خودروی خود اقدام کنند. پذیرش در مراکز سراج، دماوند، نیایش صرفا اینترنتی و در مراکز دیگر علاوه بر اینترنتی، حضوری نیز انجام می‌شود. البته توصیه می‌شود شهروندان حدالامکان از مراجعه اینترنتی استفاده کنند.

وی با اشاره به تفاوت ساعت کاری و نحوه پذیرش مراکز معاینه فنی و به ویژه فعالیت تعدادی مراکز منتخب در روزهای تعطیل گفت: از شهروندان درخواست می‌شود جهت اطمینان از آخرین وضعیت کاری مراکز به سایت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران به آدرس inspection.tehran.ir مراجعه کنند. همچنین می‌توانند در صورت هرگونه سئوال با کارشناسان سامانه پاسخگو 96006000 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.