هویت رژیم جعلی صهیونیست به جهان نشان داده شده است

به گزارش پایگاه خبری ارز پرس، اولین جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، با حضور سید امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، برگزار شد.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران گفت: توفیقی است که در این ایام در خدمت مردم غیور بوشهر هستیم. روز ارتش و روز دلاور مردی‌های ارتش جمهوری اسلام برگزار شد. ارتشی که در طول ۸ سال دفاع مقدس حتی اجازه کوچک‌ترین جولانی را به دشمنان نداده است.

وی ادامه داد: در جنگ تحمیلی بسیاری از عملیات‌ها از همین منطقه بوده و بوشهر تکیه‌گاه نیروی دریایی، هوایی و زمینی ارتش بود.

قاضی‌زاده هاشمی افزود: همزمان شدن اتفاقات اخیر، در این تقابل تاریخی ملت بزرگ ایران با دشمنان تا دندان مسلح علیه بشریت قابل توجه و تأمل است و این یک برخورد تمدنی بود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران عنوان کرد: تمدن غرب یک محصولی درست کرده است با عنوان رژیم صهیونیست که موجودیتش نژاد پرستی و تمامیت خواهی است که خودش را مالک تمام ثروت‌های جهان و دیگران را برده و اسیر خود می‌داند و هیچ مرز اخلاقی قائل نیست و از تمام مرزهای اخلاقی و انسانی عبور می‌کند و این محصولی است که نظام غرب به جهان ارائه کرده است. در مقابل این تمدن، تمدنی قرار دارد که ریشه در توحید و ارزشهای اخلاقی و انسانی دارد، تمدنی با ارزش‌های والای انسانی که ایران اسلامی، محصول این تمدن است.

وی ادامه داد: این دوره ۶ ماهه در غزه، به جهان هویت رژیم جعلی صهیونیست را نشان داد. این قدرت خداوند است که ریاکار به ظاهر متمدن غرب را، به عالم نشان می‌دهد.

قاضی‌زاده هاشمی افزود: در پاسخ به تمام جنایت‌های رژیم جعلی صهیونیست، دست یداللهی خداوند رحمان از بازوی ملت ایران درآمد و سیلی محکمی به گوش آنها زد در مقابل کسانی که ادعای اسلام دارند و سکوت کردند.

وی ادامه داد: ما باید خدا را شکر کنیم که در دورانی زندگی کردیم که حضور ارزشمند امام (ره) را احساس کردیم و رهنمودهای ایشان ملت ایران را زنده کرد و حیات بخشید.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به آیات قرآن در خصوص قوم بنی‌اسرائیل افزود: آنها هم انتخاب شده بودند اما به پیامبران و امامان توحیدی خود پشت کردند و به این وضع دچار شدند که خداوند وعده نابودی آنها را داده است همانطور که رو به اضمحلال و نابودی هستند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: استان بوشهر در جمیع جهات پیشرفت‌های فوق العاده‌ای داشته است و این همدلی که بنیاد شهید و امور ایثارگران بوشهر با سایر دستگاه‌ها ایجاد کرده باعث چنین موفقیت‌هایی شده است.

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه نماینده ولی فقیه در استان بسیار از عملکرد بنیاد راضی هستند و فرمودند حتی یک نفر هم برای بیان مشکلات به ما مراجعه نمی‌کند، افزود: این نتیجه همت، تلاش و همدلی همه دستگاه‌ها و مسؤولین در استان است.

وی در خصوص اشتغال اظهار کرد: با همت خوبی که در استان انجام شد، صددرصد منابع بخش اشتغال در حوزه ایثارگری جذب شد.

معاون رئیس جمهور افزود: در بخش تسهیلات با کمک دولت و مجلس نیز منابع خوبی دریافت کردیم و به لحاظ جذب منابع دستگاه اول در کشور هستیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مطرح کرد: موضوع ایثار و شهادت موضوع بسیار مهم دولت سیزدهم است و به همین علت بنیاد توانست در دو سال اخیر دستاوردهای خوبی داشته باشد.

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به مسائل فرهنگی تاکید کرد: برنامه‌ها و اقدامات فرهنگی تا جایی که می‌شود باید حضور مردم را توسعه دهد و بکارگیری ظرفیت‌های مردمی از برنامه‌های جدی بنیاد شهید و امور ایثارگران است و همانطور که ملاحظه می‌کنید تعداد یادواره‌ها و کنگره‌ها چند ده برابر شده است.

منبع : مهر
برچسب ها :

صهیونیست

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.