کانادا: برچسب "تولید اسرائیل" روی تولیدات شهرک‌ها مغایر با قانون است

کانادا اعلام کرد، درج برچسب "تولید اسرائیل" بر روی مواد غذایی تولید شده در شهرک‌های واقع در کرانه باختری مغایر با قانون حمایت از مصرف‌کننده در این کشور است.

به گزارش ارز پرس، به نقل از خبرگزاری "سما" فلسطین، سازمان بازرسی و نظارت بر مواد غذایی کانادا در حکمی اعلام کرد: «درج برچسب "محصول اسرائیل" بر روی مواد غذایی تولید شده در شهرک‌های واقع در کرانه باختری مغایر با قانون حمایت از مصرف‌کننده کانادا است، این تولیدات داخل مرزهای به رسمیت شناخته شده "اسرائیل" تولید نشده‌اند و در برچسب‌ها نیز به این مساله اشاره نشده که این محصولات تولید کرانه باختری اشغالی هستند.»

حکم یاد شده در راستای اجرای احکام یک پرونده قضایی علیه دولت کانادا که در آن به نفع دیوید کاتنبرگ، فعال این کشور رای داده شده بود، صادر شد. این پرونده که برای پنج سال ادامه داشت، درباره برچسب بر روی مشروبات الکلی تولید شده در شهرک‌های غیر قانونی رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطینی‌ها بود.

پیش‌بینی می‌شود این حکم شامل دیگر محصولات تولید شده در شهرک‌ها نیز شود.

بر اساس این حکم، سازمان یاد شده در راستای انعکاس سیاست‌های کانادا و پایبندی آن به قوانین بین‌المللی از جمله به رسمیت نشناختن شهرک‌های رژیم صهیونیستی، تولیدات این شهرک‌ها را دوباره طبقه‌بندی خواهد کرد.

انتهای پیام

برچسب ها :

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.