دانشجوی فلسطینی دست آنتونی بلینکن را پس زد! ویدئو

در یک مراسم فارغ‌التحصیلی در دانشگاه جورج‌تاون که با حضور آنتوی بلینکن برگزار شد، یک دانشجوی دختر فلسطینی-آمریکایی در اعتراض به قتل خبرنگار الجزیره در کرانه باختری، از دست دادن با وزیر امور خارجه آمریکا اجتناب کرد.

به گزارش ارز پرس، به نقل از وبسایت روزنامه دیلی‌میل، در ویدئویی که از این مراسم منتشر شده، «نوران آل حمدان» فارغ‌التحصیل دانشکده روابط بین‌الملل دانشگاه جرج‌تاون دیده می‌شود که با پرچم فلسطین برای دریافت مدرک فارغ‌التحصیلی خود بالای سکو می‌رود.

او سپس در حال گذشتن از کنار آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا که در این مراسم سخنرانی کرد، سرش را به علامت «نه» تکان داد و از دست دادن با وی خودداری کرد.

در ویدئو دیده می‌شود که این دو در این لحظات جملاتی رد و بدل می‌کنند و سپس این دانشجو با یکی دیگر از مقامات دانشگاه دست می‌دهد.

آل حمدان در توییت‌هایی که پس از این مراسم منتشر کرد، اعلام کرد که این اقدام را در اعتراض به شهادت «شیرین ابوعاقله»، خبرنگار شبکه الجزیره - که در کرانه باختری به دست سربازان اسرائیلی به شهادت رسید - انجام داده است و خواستار انجام تحقیقات مستقل در این باره شد.

این دانشجو همچنین خواستار توقف کمک‌های مالی ایالات متحده به اسرائیل شد.

وی افزود، در انتهای مراسم، بلینکن به سراغ او رفته و گفته است که «صدای تو را شنیدم»، اما در واکنش به درخواست آل حمدان برای توقف کمک‌های مالی به ارتش اسرائیل، از این دانشجو فاصله گرفته و رفته است.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.