شهادت جوان فلسطینی در جنوب بیت لحم با گلوله اشغالگران

یک جوان فلسطینی بامداد امروز (پنجشنبه) در اردوگاه "الدهیشه" در جنوب بیت لحم واقع در کرانه باختری اشغالی به شهادت رسید.

به گزارش ارز پرس، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، منابع محلی اعلام کردند، "ایمن محیسن"، ۲۹ ساله اسیر آزاد شده فلسطینی با گلوله اشغالگران صهیونیست در جریان درگیری‌های اردوگاه "الدهیشه" در جنوب بیت لحم به شهادت رسید.
این منابع افزودند، تعداد زیادی از نیروهای ارتش اشغالگر با حمله به این اردوگاه درگیری‌های خشونت آمیزی را آغاز کردند که در جریان آن ایمن محیسن با گلوله اشغالگران از ناحیه سینه مجروح شد. جراحت‌های این جوان فلسطینی پس از انتقال به بیمارستان "بیت جالا" بسیار خطرناک توصیف شده اما چندی پیش پزشکان خبر شهادت وی را اعلام کردند.

همچنین منابع پزشکی از جراحت‌های یک شهروند فلسطینی دیگر در این درگیری‌ها از ناحیه پا خبر دادند.
در این درگیری‌ها ۴ جوان دیگر دچار جراحت‌های مختلف شده و ده‌ها تن دیگر نیز بر اثر استنشاق گاز اشک آور پرتاب شده توسط نیروهای اشغالگر دچار خفگی شدید شدند.
منابع فلسطینی همچنین اعلام کردند اشغالگران صهیونیست در حملات بامداد امروز به مناطق مختلف کرانه باختری اشغالی بیش از ۸ شهروند فلسطینی را بازداشت کردند.

نظامیان اشغالگر اسرائیلی چهارشنبه شب حملات گسترده‌ای را به شهرک "یعبد" در جنوب غرب جنین آغاز کردند.
منابع محلی اعلام کردند، صدها نظامی اشغالگر اسرائیلی به منظور بمب گذاری منزل شهید ضیاء حمارشه، مجری عملیات شهادت طلبانه "بنی براک" به شهرک یعبد یورش بردند که در پی آن درگیری‌های شدیدی در این منطقه به وقوع پیوست.
همزمان با یورش صهیونیست‌ها به جنین، مبارزان مقاومت فلسطین نیز با آنها درگیر شدند و درگیری مسلحانه شدیدی بین دو طرف درگرفت.
وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در درگیری‌های شب گذشته و بامداد امروز در شهرک یعبد "بلال عضو توفیق کبها" جوان ۲۴ ساله فلسطینی به شهادت رسید و دست کم ۶ تن دیگر نیز زخمی شدند که حال بیشتر آنها وخیم است.
رژیم صهیونیستی ۱۹ ماه مه گذشته رسما حکم تخریب منزل شهید حمارشه را صادر کرد.
شهید ضیاء حمارشه ۲۹ مارس گذشته در عملیاتی قهرمانانه در منطقه بنی براک ۵ صهیونیست را به هلاکت رساند و خود نیز در نهایت در درگیری مسلحانه با نیروهای امنیتی به شهادت رسید.

شهادت جوان فلسطینی در جنوب بیت لحم با گلوله اشغالگران

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.