اعتراض مشاور سابق ترامپ به بازداشت غیرمنتظره در فرودگاه: من که همکاری کردم!

یکی از مشاوران اقتصادی سابق دونالد ترامپ اعلام کرد که به‌رغم اعلام آمادگی برای همکاری با پلیس فدرال، به شکلی ناگهانی در فرودگاه دستگیر شده است.

به گزارش ارز پرس، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، پیتر ناوارو، مشاور اقتصادی سابق دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا این اظهارات را پس از یک جلسه استماع دادرسی به اتهام توهین به کنگره آمریکا بیان کرد. او به احضاریه کمیته منتخب ششم ژانویه در مجلس نمایندگان آمریکا (که وظیفه بررسی وقایع ششم ژانویه ۲۰۲۱ و حمله به ساختمان کنگره این کشور را بر عهده دارد) بی‌توجهی کرده بود.

ناوارو گفت:‌ با پلیس فدرالی که مرا بازداشت کرد صحبت کرده بودم. روز چهارشنبه به او گفتم که «هرچه می‌خواهی، نیازی نیست بیایی پشت در خانه‌ام، من با تو همکاری می‌کنم» اما روز جمعه در حال عزیمت به شهر «نشویل» بودم که در فرودگاه بازداشتم کردند. به جای آمدن به منزلم، که اتفاقا دقیقا کنار ساختمان پلیس فدرال واقع شده، و به جای اینکه با من تماس بگیرند و بگویند که احضاریه‌ام را در دست دارند و باید به دادگاه بروم - که اگر می‌گفتند، می‌رفتم - چه کار کردند؟ در حال سوار شدن بر هواپیما مرا دستگیر کردند.

ناوارو در دادگاه قانونی‌ بودن کمیته منتخب مجلس آمریکا را به چالش کشیده است. او می‌گوید این کمیته قوانین را زیر پا گذاشته و قدرت‌هایش را به شکلی غیرقانونی تبدیل به سلاح کرده است.

او همچنین گفته است که شخصا در دادگاه از خود دفاع کرده و وکیل اختیار نخواهد کرد، چرا که نمی‌خواهد صدها هزار دلار را خرج هزینه‌های حقوقی کند.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.