دولت سیزدهم توجه بیشتری به معیشت مردم داشته باشد/دولت گذشته بی‌تدبیری داشت

علی‌اصغر خانی نماینده شاهرود در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی پایگاه خبری ارز پرس، گفت:این روزها مردم دغدغه‌ها و مطالبات بسیاری دارند که مهم ترین آنها رفع مسائل معیشتی و بهبود شرایط اقتصادی کشور است که لازم است تا دولت و تیم اقتصادی توجه بیشتر به این خواسته مردم داشته باشند.

وی با بیان اینکه مقوله گرانی و تورم موجب نگرانی مردم به ویژه اقشار آسیب پذیر شده، افزود: قیمت‌ها به صورت سرسام آور بالا می‌رود و مردم به شدت نگران آینده بوده و در حال حاضر نیز تحت فشارهای اقتصادی زیادی هستند که لازم است دولت با اقدامات حمایتی بار فشار را از دوش مردم به ویژه اقشار کم درآمد بردارد.

نماینده شاهرود در مجلس با تاکید بر اینکه هر چند بخشی از مشکلات اقتصادی نتیجه بی تدبیری برخی مدیران سابق در دولت قبلی است، ادامه داد:  انتظار داریم مدیران در دولت سیزدهم با تصمیمات بهتر و سنجیده باری از مشکلات مردم بردارند .

خانی با بیان اینکه لازم بود در این جراحی اقتصادی اطلاع رسانی بهتری به مردم می‌شد، گفت: متاسفانه در اجرای عادلانه سازی یارانه‌ها هم شاهد پراکنده گویی برخی متولیان امر و همچنین تناقضاتی غیرقابل قبول در شبکه های اطلاع رسانی بودیم که این موضوعات قابل قبول نیست لذا بهتر است در تصمیمات اقتصادی اطلاع رسانی به مردم بهتر صورت گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه مقوله ای که لازمه اصلی اجرای صحیح طرح یارانه هاست، اطلاعات صحیح است، یادآور شد: قطعا اجرای چنین تصمیمات اقتصادی نیازمند کسب اطلاعات میدانی از کف جامعه تا دل بازار است تا اخبار و اطلاعات لحظه به لحظه از جامعه اخذ شود تا بتوان این تصمیم را به درستی اجرا کرد.

انتهای‌پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.