الزهار: اسرائیل باری بر دوش جامعه جهانی شده/غزه به تنهایی توانایی مقابله با اسرائیل را دارد

عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در سخنانی بر اهمیت تقویت و یکپارچه‌ کردن محور قدس که شامل ایران،‌ سوریه، فلسطین و لبنان است،‌ در جنگ مقابل با رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

به گزارش ارز پرس، به نقل از رای الیوم، محمود الزهار،‌ عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در جریان سخنرانی خود در همایشی با عنوان "به سوی ساختن یک استراتژی ملی برای آزادی قدس" در شهر غزه اعلام کرد که نظریه امنیت ملی اسرائیل بر چهار پایه بنا شده است: "برتری، حمله رعد آسا، دولت امن و حمایت بین المللی".

وی افزود:‌ اگر بتوانیم به یکی از این پایه‌ها ضربه بزنیم و آن را تضعیف کنیم،‌ امکان پیروزی ما و پایان اشغالگری رژیم صهیونیستی چند برابر می‌شود.

الزهار بیان کرد که نبرد "شمشیر قدس" این پیام را به اسرائیل مخابره کرد که این رژیم نه تنها مقابل محور مقاومت شانسی ندارد بلکه مقاومت غزه به تنهایی توانایی مقابله با اسرائیل را دارد به گونه‌ای تنهایی در جریان آن جنگ توانست به سیستم‌ امنیتی اسرائیل ضربات مهلکی وارد سازد.

وی در ادامه بر ضرورت یکپارچه کردن و تقویت کردن محور مقاومت که شامل ایران، فلسطین، لبنان و سوریه است در نبرد علیه اسرائیل تاکید کرد.

الزهار با اشاره به اینکه حمایت بین المللی از اشغالگری مطلق و همیشگی نیست و اسرائیل به باری بر دوش جامعه جهانی تبدیل شده است، تاکید کرد: نبرد وعده الهی ما برای آزادسازی قدس و فلسطین است.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.