تشکیلات خودگردان: یورش‌های روزانه به مسجد الاقصی مقدمه‌ای برای یک جنگ دینی است

سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد، یورش‌های روزانه یهودیان افراطی به مسجد الاقصی و صحن‌های آن به حمله تبدیل شده و به منزله زیارت نیست و این اقدام مردود و محکوم است.

به گزارش ارز پرس، به نقل از سایت العهد، نبیل ابو ردینه، سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین امروز (دوشنبه) در گفتگوی مطبوعاتی ضمن هشدار نسبت به اینکه ادامه این تعدی‌ها، درگیری را به یک جنگ دینی ویرانگر و بی‌پایان تبدیل خواهد کرد، گفت: یورش‌های روزانه یهودیان افراطی به مسجد الاقصی و صحن‌های آن به حمله تبدیل شده و زیارت نبوده و مردود و محکوم است.

ابو ردینه در ادامه بر لزوم حفظ وضعیت حقوقی و تاریخی موجود در مسجد الاقصی تاکید کرد.

سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین در ادامه تاکید کرد: تلاش‌های اسرائیل برای تغییر وضعیت تاریخی و حقوقی موجود با حمایت از تقسیم زمانی آن همانند تقسیم مکانی مسجد الاقصی، امری مردود بوده و محکوم به شکست است.

او همچنین از دولت آمریکا خواست مسؤولیت‌های خود را پذیرفته و اسرائیل را مجبور کند تنش‌ها و یورش‌هایش به مسجد الاقصی را پیش از آنکه دیر شود، متوقف کند.

ابو ردینه در ادامه تاکید کرد: ادامه دوگانگی موضع‌گیری‌های بین‌المللی و نادیده گرفتن قطعنامه‌های سازمان ملل، پوشش و حمایتی را برای این یورش‌ها و نقض‌های آشکار قوانین بین‌المللی از سوی اسرائیل فراهم می‌کند و این امر دولت اشغالگر را به افزایش جنایاتش تشویق می‌کند.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.