اسلامی: اساس برجام برای رفع ابهامات فعالیت هسته‌ای ایران بوده است

به گزارش حوزه دولت پایگاه خبری ارز پرس، محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در پاسخ به خبرنگاران، درباره گزارش اخیر مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: موارد ادعایی در این گزارش با پشتوانه فکری و راهبری رژیم صهیونیستی مطرح شده و اکنون حدود 20 سال است که چنین موضوعاتی را به ایران نسبت می‌دهند.

رئیس سازمان انرژی اتمی افزود: اساس برجام برای رفع همین ابهامات بوده و اگر جمهوری اسلامی ایران مذاکره کرد و برجام را پذیرفت، به این دلیل بوده که این اتهامات را برطرف و اعتمادسازی کند.

اسلامی خاطرنشان کرد: پیش از این درباره همه این موارد ادعایی به صورت مفصل بحث شده و مأموران آژانس بازدیدهای لازم از مراکز هسته‌ای را هم انجام داده‌اند و پرونده در قالب PMD بسته شده و تفاهمی صورت گرفته است که بر اساس طرفین متعهد، تکالیفی داشته‌اند؛ آنها باید تحریم‌ها را لغو می‌کردند و تسهیلاتی را برای توسعه صنعت هسته‌ای ایران فراهم می‌کردند.

وی افزود:  ایران ماهها مذاکره کرده و متن توافق تمام شده و در رابطه با تحریم ها نیز گفت و گو شده است؛ در حال حاضر رژیم صهیونیستی با عملیات تروریستی و تخریبی و با زیاده‌گویی و یاوه‌گویی کشورمان را تهدید می‌کند که اگر برنامه هسته ای ایران را متوقف نکند ما متوقف می‌کنیم! مگر قانون جنگل است؟!

خبر در حال تکمیل است...

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.