افزایش 300 درصدی بهره‌مندی از خدمات کتاب‌خوانی اندیشه‌سرای دکتر قریب

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری ارز پرس؛ محمدرحیم مرتضوی اظهار کرد: با توجه به افزایش تبلیغات محیطی و اطلاع‌رسانی عمومی در خصوص امکانات و ظرفیت‌های مجموعه اندیشه‌سرای دکتر قریب و همچنین بهسازی فضای قرائت‌خانه، شاهد رشد 300 درصدی مراجعات علاقمندان به این مجموعه هستیم.

وی افزود: آمارها نشان می‌دهد میزان استقبال اهالی فرهنگ و اندیشه به این مجموعه نسبت به سنوات گذشته رشد بسیار قابل توجهی داشته و مراجعات عمومی به اندیشه‌سرای دکتر قریب همچنان رو به افزایش است.

شهردار منطقه 9 عنوان کرد: میزان ثبت‌نامی‌های جدید این مرکز در سه ماهه ابتدایی امسال بیش از 4 برابر زمان مشابه سال گذشته است که نشان از استقبال قابل توجه شهروندان از این مجموعه دارد.

مرتضوی گفت: کتابخانه اندیشه‌سرای دکتر قریب واقع در خیابان شهید میرقادری، نرسیده به سی متری طالقانی با مجموعه 4 هزار جلد کتاب در بخش‌های گوناگون چون مذهبی، تاریخ، جغرافیا، علمی، پایان‌نامه، کودک، ادبیات ایران و جهان و علوم اجتماعی در فضای قرائت‌خانه‌ای بالغ بر 400 متر مربع در دو بخش بانوان و آقایان فعال و آماده ارائه خدمت به شهروندان علاقمند به حوزه کتاب و کتاب‌خوانی است.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.