نتانیاهو در رأس نظرسنجی‌های سرزمین‌های اشغالی

نظرسنجی‌هایی که صبح امروز (سه شنبه) در سرزمین‌های اشغالی منتشر شد، نشان می‌دهد که جناح بنیامین نتانیاهو در هر انتخاباتی که امروز برگزار شود، ۵۹ کرسی را به دست می‌آورد و در مقابل، ائتلاف دولت کنونی رژیم صهیونیستی ۵۵ کرسی را از آن خود می‌کند.

به گزارش ارز پرس، در نظرسنجی که رادیو "۱۰۳ FM" اسرائیل انجام داده، حزب لیکود به ریاست بنیامین نتانیاهو ۳۶ کرسی را در کنست (پارلمان اسرائیل) از آن خود خواهد کرد و حزب "آینده‌ای هست" به ریاست یائیر لاپید ۲۰ کرسی و "صهیونیسم دینی" ۱۰ کرسی را به دست می‌آورند.

این نظرسنجی نشان می‌دهد که حزب "آبی- سفید" به ریاست بنی گانتس هشت کرسی و حزب "شاس" و حزب "یمینا" به ریاست نفتالی بنت و حزب "کارگر" هفت کرسی را به دست می‌آورند.

برآوردها حکایت از این دارد که "یهدوت هتوراة" شش کرسی و فهرست مشترک شش کرسی و "اسرائیل خانه ما" پنج کرسی و "امید جدید" چهار کرسی و فهرست عربی چهار کرسی را به دست می‌آورند.

روز گذشته، بنیامین نتانیاهو، رئیس اپوزیسیون اسرائیل و رهبر حزب لیکود تصمیم نفتالی بنت، نخست وزیر اسرائیل برای انحلال کنست را ستود.

نتانیاهو گفت: برای همه مشخص بود که دولت شکست خورده در تاریخ ما، کارش تمام شده است، دولتی که به حامیان تروریسم اتکا کرده و از امنیت اسرائیلی‌ها شانه خالی کرده بود و هزینه‌های معیشتی را به سطوحی بی سابقه بالا برده بود و تحریم‌های غیرضروری إعمال کرد و مردم یهود را در معرض خطر قرار داد.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.