تولید مکمل با استاندارهای دارویی در سایت جدید عبیدی

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری ارز پرس؛ داروسازی دکتر عبیدی در راستای رسالت خود مبنی بر ارتقاء سطح سلامت جامعه و با هدف حمایت از سلامت کودکان، بزرگسالان و به‌ویژه بانوان، صبح امروز سه‌شنبه 31 خرداد ‌ماه سایت جدید خود را با حضور مدیران سازمان غذا و دارو، اعضای سندیکای داروهای انسانی و مکمل‌های دارویی، جمعی از پزشکان و داروسازان و اعضای هیئت مدیره با هدف ترویج فرهنگ پیشگیری از بیماری به بهره‌برداری رساند.

داروسازی دکتر عبیدی این‌ بار نیز با تکیه بر اعتماد پزشکان، داروسازان و عموم جامعه، با تولید مکمل‌های دارویی منطبق با استاندارهای تولید دارو در تلاش است تا مکمل‌های دارویی را با استاندارد تولید دارو در دسترس همگان قرار دهد و با حضوری پررنگ و موثر در کاهش بیماری‌ها و ترویج فرهنگ پیشگیری از بیماری، گامی دیگر برای ارتقاء سطح سلامت جامعه بردارد؛ این فرهنگ، منجر به کاهش بیماری‌ها و افزایش سطح کیفیت زندگی عموم جامعه می‌شود. این مهم می‌تواند هزینه‌های درمان را برای عموم مردم و نظام سلامت به‌صورت چشمگیری کاهش دهد.

سایت جدید داروسازی دکتر عبیدی با بالاترین استاندارهای بین الملی و بهره‌گیری از تجربیات گذشته، سابقه همکاری با شرکت‌های معتبر بین‌المللی و استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا، راه اندازی شد؛ این سایت جدید در مدت 19 ماه، توسط متخصصان داخلی در زمینی با مساحت 5000 متر مربع مجاور سایت فعلی راه‌اندازی شده و ظرفیت تولید 75 میلیون جعبه دارویی در سال را دارد و در مجموع ظرفیت داروسازی دکتر عبیدی را به 190 میلیون جعبه دارو در سال می‌رساند.

داروسازی دکتر عبیدی از دیرباز اهمیت پیشگیری از بیماری را شناسایی کرده و از سال 1393 با تولید خانواده مکمل‌های فروفورت، در مبارزه با فقر آهن و حمایت از سلامت بانوان سهیمی بسزا داشته و در این راه همواره به کیفیت پایبند بوده و موید آن، استفاده بیش از یک میلیون و 200 هزار هموطن از این مکمل‌ها است؛ انواع مکمل فروفورت و روُفولیک و راهکارهای نوینی را برای پیشگیری از انواع کم‌خونی و تبعات آن، در اختیار هموطنان قرار می‌دهد و در آینده نزدیک با معرفی بیش از 70 محصول جدید و نوآور، نیاز تمام گروه‌های سنی را به مکمل‌های دارویی برای حفظ و ارتقاء سطح سلامت جامعه تامین خواهد کرد.

داروسازی دکتر عبیدی، نخستین داروسازی ایران است که با 76 سال سابقه درخشان، علاوه بر دارو با تولید مکمل‌های دارویی نیز میراث‌دار کیفیت و نوآوری در صنعت داروسازی کشور محسوب می‌شود. داروسازی دکتر عبیدی با رعایت دقیق عوامل موثر بر کیفیت دارو و ارائه راهکارهای درمانی موثر و مورد نیاز برای ارتقای سطح سلامتی جامعه، همواره و در هر شرایطی در کنار همه ایرانیان بوده و خواهد بود.

داروسازی دکتر عبیدی، ارتقاء سلامت و بهبود کیفیت زندگی افراد جامعه را بخشی از رسالت و مسئولیت خود می‌داند؛ درمان روزانه بیش از 4 میلیون بیمار مبتلا به بیماری‌های غیرواگیر و بهبود بیش از 80 میلیون علائم بیماری‌های حاد در سال، حاکی از همراهی عبیدی با بیماران و پزشکان در طول 76 سال فعالیت خود است.

عبیدی با گسترش فرهنگ پیشگیری از بیماری‌ها و ترویج آن و همچنین تولید مکمل منطبق بر استانداردهای دارویی می‌کوشد با حضوری جدی در این حوزه، سطح کیفیت زندگی افراد جامعه را ارتقاء بخشد.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.