تشکیلات خودگردان شهادت جوان فلسطینی توسط یک صهیونیست را محکوم کرد

وزارت امور خارجه فلسطین در بیانیه‌ای با شدیدترین لحن جنایت به شهادت رساندن جوان فلسطینی توسط یک شهرک‌ نشین افراطی اسرائیلی را محکوم و اعلام کرد که این اقدامات نتیجه تروریست دولتی رژیم صهیونیستی نسبت به فلسطینیان است.

به گزارش ارز پرس، به نقل از روسیا الیوم، وزارت امور خارجه فلسطین تاکید کرد که شهرک‌نشینی که این جنایت را مرتکب شده، یکی از عناصر تروریسم صهیونیستی است که بخشی جدایی ناپذیر از تروریسم دولتی سازمان یافته دولت اسرائیل است.

وزارت امور خارجه فلسطین در این بیانیه بیان کرد: این وزارتخانه جنایت جدید صهیونیست‌ها را بخشی جدایی ناپذیر از سلسله کشتارهای روزانه علیه مردم ما و تبادل نقش بین ارتش اشغالگر و شبه نظامیان مسلح شهرک نشینان با تایید سطوح سیاسی اسرائیل می‌داند.

این وزارتخانه تاکید کرد که دولت نفتالی بنت، نخست وزیر اسرائیل مسئولیت کامل و مستقیم این جنایت را بر عهده دارد.

همچنین از جامعه بین‌المللی خواست تا حمایت بین‌المللی از مردم فلسطین را فراهم کند و از دادگاه کیفری بین‌المللی خواست تا تحقیقات خود را در مورد جنایات رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان آن فورا آغاز کند.

پیشتر منابع خبری گزارش داده بودند که علی حسن لافی حرب، ۲۲ ساله، اهل روستای اسکاکا، ناحیه سلفیت، در شمال کرانه باختری، در حالی که در زمین خود در نزدیکی شهرک آرئیل کار می‌کرد، یک شهرک نشین با چاقو به او حمله کرد و او را به قتل رساند.

وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه‌ای کوتاه اعلام کرد که این جوان فلسطینی که اولین فرزند پدر و مادرش بود، پس از اصابت چاقو مستقیماً به قلب توسط یک شهرک‌نشین به شهادت رسید.

در همین راستا شبکه الجزیره از منابع پزشکی داخل بیمارستان دولتی یاسر عرفات مطلع شد که این جوان فلسطینی قبل از رسیدن به بیمارستان به شهادت رسید چراکه ضربه چاقو قوی و مستقیماً در ناحیه قلب بوده و باعث خونریزی شدید در وی شده بود.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.