وزیر سابق اطلاع رسانی لبنان مجددا جنگ یمن را بیهوده خواند

وزیر اطلاع رسانی سابق لبنان، که اظهاراتش به تنش در روابط این کشور با کشورهای عربی چون عربستان منجر شد، بار دیگر جنگ یمن را بیهوده و واکنش‌های کشورهای شورای همکاری خلیج فارس به بحران اظهاراتش را "بی‌رحمانه و خصومت آمیز" خواند.

به گزارش ارز پرس، جورج قرداحی، وزیر اطلاع رسانی سابق لبنان در مصاحبه با رادیو صنعا وابسته به جنبش انصارالله یمن گفت: همانطور که قبلا گفتم تمام جنگ‌ها بیهوده هستند. جنگ یمن و هر جنگی میان اعراب و میان برادران بیهوده است. من امیدوارم که دوره صلح طول بکشد و قلب‌ها و ذهن‌ها را پاک کند و کینه را از بین ببرد و وضعیت میان یمن و کشورهای مجاور مثل قبل شود و صلح و امنیت در این کشور برقرار شود.

وی گفت: من معتقدم که ساکنان یمن همگی از یک گروه هستند و مشتاقم زمانی که صلح و امنیت به این کشور بازگردد به یمن بروم و اولین کسی باشم که وارد فرودگاه بین المللی صنعا شود.

قرداحی به بحرانی که چند ماه پیش در پی اظهاراتش درباره جنگ یمن به وجود آمد اشاره کرد و گفت: انتظار نداشتم شاهد چنین واکنش بیرحمانه و خصومت‌آمیزی از سوی کشورهای شورای همکاری خلیج فارس ‌باشم.

وی از تمام طرف‌ها به خاطر موافقتشان با آتش‌بس یمن قدردانی و ابراز امیدواری کرد که آتش‌بس پایدار بماند و همگان به آن احترام بگذارند.

پیشتر در پی مصاحبه وی درباره جنگ یمن و اظهاراتش مبنی بر بیهودگی این جنگ تنش در روابط لبنان با عربستان و برخی کشورها ایجاد شد و در نهایت وی استعفا کرد.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.