آغاز به کار نخستین تلویزیون اینترنتی شهری کشور

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری ارز پرس ؛ نخستین تلویزیون اینترنتی شهری کشور با نام «شهر تی‌وی» با حضور احمد وحیدی وزیر کشور، مهدی جمالی‌نژاد رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و جمعی از مسئولان کشوری در سومین نمایشگاه شهر هوشمند ایران افتتاح شد.

این تلویزیون اینترنتی با هدف نمایش جاذبه‌های طبیعی و گردشگری، ویژگی‌ها و آدب و رسوم مردم شهرهای مختلف و توانمندی‌های آنها و همچنین فراهم کردن بستری برای معرفی کسب‌و‌کارها و اشتغال‌زایی در «سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» سعی دارد تا به توسعه فرهنگی و اقتصاد شهرهای کشور کمک کند.

به گفته سعید مرادی مدیر تلویزیون اینترنتی «شهر تی‌وی»، شبکه‌های تلویزیونی اینترنتی در جهان امروز رسانه‌ای، ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است و یک پنجره فرصت برای حوزه‌های دانش‌بنیان و شبکه هوشمند شهری به شمار می‌رود.

گفتنی است این تلویزیون اینترنتی، به همت یک شرکت فناور راه‌اندازی شده و سعی دارد تا در حوزه معرفی شهرهای ایران و توسعه صنعت و گردشگری فعالیت جدی داشته باشد.

یادآور می‌شود «شهر تی‌وی» با مجوز رسمی صداوسیمای جمهوری اسلامی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر راه‌اندازی شده است و از طریق آدرس https://shahrtv.com قابل مشاهده است.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.