اجاره هتل‌های مکه و مدینه از طریق فراخوان انجام می‌شود

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری ارز پرس؛ مرتضی اسدزاده، مسئول اسکان عملیات حج بیان کرد: در راستای بهره‌گیری از تمام پتانسیل هتل‌های مکه و مدینه و انتخاب بهترین‌ها، عقد اجاره هتل‌های حجاج در سال آینده، صرفاً از طریق اعلام فراخوان انجام می‌شود و تمام مالکان سعودی علاقه‌مند به همکاری می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند. در صورتی که این هتل‌ها در منطقه مورد نظرما و از کیفیت مناسب برخوردار باشند، در چرخه مذاکره قرار خواهند گرفت.

وی در ادامه با اشاره به آیین‌نامه مالی و معاملاتی سازمان حج و زیارت اظهار کرد: تمام مراحل مذاکرات و عقد قرارداد تحت نظر کمیسیون مسکن سازمان حج و زیارت انجام می‌شود. براساس آیین‌نامه مالی و معاملاتی سازمان حج، مسئولان طراز اول تمام واحدهای سازمان به همراه چند کارشناس مسکن در این کمیسیون عضو هستند که وظیفه مذاکره و اجاره هتل‌ها را بر عهده دارند.

مسئول اسکان عملیات حج تصریح کرد: این کمیسیون وظیفه مذاکره و توافق در زمینه قیمت‌ها را نیز دارد تا توازنی منطقی میان قیمت هتل‌ها در مناطق مختلف برقرار و با کمک دفتر نمایندگی عربستان برای اجاره هتل‌ها اقدام کند. در واقع هیچ اجاره‌ای خارج از سیستم کمیسیون مسکن انجام نمی‌شود.

اسدزاده با اشاره به فعالیت سامانه اسکان زائران بیان کرد: همکاران ما در طول عملیات حج در کنار مذاکرات و بررسی میدانی و ارزیابی هتل‌ها، مشغول شناسایی هتل‌های جدید و تکمیل بانک اطلاعاتی‌شان هستند. تمام اطلاعاتی که از هتل‌ها دریافت می‌شود در سامانه جامع اسکان بارگذاری و به‌روزرسانی می‌ شود. 

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.