بازداشت چندین تن از معترضان به افزایش قیمت سوخت در انگلیس

در پی اعتراضات علیه افزایش قیمت سوخت در انگلیس، ولز و اسکاتلند، مقامات انگلیسی چندین تن از معترضان را دستگیر کردند.

به گزارش ارز پرس، به نقل از بی.بی.سی، در جریان این اقدام اعتراضی معترضان تلاش کردند تا در ترافیک اتوبان‌ها کندی ایجاد کنند و نیروهای پلیس بیش از ۱۲ معترض را بابت ایجاد کندی در رانندگی دستگیر کردند.

بر اساس این گزارش در نتیجه این اقدام اعتراضی یک اتوبان میان انگلیس و ولز بسته شد.

معترضان طی اعتراضات تحت عنوان اعتراضات "ایستادگی علیه مالیات و قیمت سوخت" در چندین اتوبان با سرعت کمتر از ۵۰ کیلومتر بر ساعت رانندگی کردند تا کندی ترافیک را موجب شوند.

تام هاردینگ، یک مقام ارشد پلیس گفت، معترضان دستگیر شده اتهامشان رانندگی کردن در سرعت کمتر از ۵۰ کیلومتر بر ساعت برای "یک مدت زمان طولانی" بود.

به گفته این مقام پلیس انگلیس، به سازماندهندگان این اقدام اعتراضی هشدار داده شده بود که نگذارند اعتراضاتشان باعث بند آمدن ترافیک و رانندگی در زیر سرعت ۵۰ کیلومتر در ساعت شود.

هاردینگ تصریح کرد، در صورت عدم اعمال یک سری محدودیتها بر این اعتراضات، فعالیت خودروهای اورژانس و خدمات حیاتی با اخلال روبرو می‌شد.

پلیس اسکاتلند نیز اعلام داشته که از برگزاری این اعتراضات خودرویی مطلع بوده و از رانندگان خواسته بود با سرعت مناسب در جاده‌ها برانند.

قیمت سوخت در بریتانیا متشکل از انگلیس، اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی در هفته‌های اخیر به بالاترین حد خود رسیده است و ارقام شرکت داده پردازی Experian نشان می‌دهد که میانگین قیمت هر لیتر بنزین در بازارهای بریتانیا در روز یکشنبه به ۱۹۱.۵ پنی و برای گازوئیل ۱۹۹.۰ پنی رسیده است.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.