رژیم صهیونیستی شهرک نشین قاتل یک جوان فلسطینی را آزاد کرد

یک دادگاه اسرائیلی، شهرک نشین عامل شهادت "علی حسین حرب" جوان فلسطینی در استان «سلفیت» در ژوئن گذشته را آزاد کرد.

به گزارش ارز پرس، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، شبکه ۱۱ رژیم صهیونیستی به نقل از منابع آگاه به تحقیق و بازجویی با این شهرک نشین در "أرئیل" گزارش داد، مقامات اسرائیلی قصد دارند اتهام قتل علیه این شهرک نشین را توجیه کنند.

این شبکه عبری زبان همچنین اعلام کرد، به رغم اینکه این جوان فلسطینی به ضرب مستقیم چاقو به قلب به شهادت رسیده، این شهرک نشین متهم به "اهمال و بی‌توجهی" شده است که منجر به مرگ این فلسطینی شده و یا به "قتل غیرعمدی" متهم است که حداکثر مجازات آن ۱۲ سال است.

این شبکه اسرائیلی همچنین گزارش داد، این شهرک نشین قاتل به شروط محدود که شامل حبس خانگی است، آزاد شد.

این شبکه عبری زبان مدعی شد، بازجویان شاباک قانع شدند که "این قتل عمدی یا علیه یک پیشینه ملی نبوده" و این امر باعث شد که دادستانی اسرائیل درخواست آزادی او را مطرح کند.

این شهرک نشین مدعی شد که در حمله به اراضی فلسطینی در سلفیت، "برای دفاع از جان خود و شهرک نشینانی که همراه او بودند، مجبور شد به "علی حرب" چاقو بزند."

به رغم اینکه این شهرک نشین قاتل، مرتکب جنایت قتل در چارچوب اقدامی تروریستی شده، با این حال آزادی او تأیید می‌کند که پلیس اسرائیل قصد ندارد او را به قتل متهم کند، بلکه تنها اتهامات سبک‌تری را مطرح می‌کند که به سطح قتل عمد نمی‌رسد.

این شهرک نشین مدعی شد که در اثنای حمله به زمین خصوصی فلسطینی در روستای "أسکاکا" واقع در شرق استان "سلفیت"، "برای دفاع از جان خود و شهرک نشینانی که همراه او بودند، مجبور شد به علی حرب چاقو بزند."

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.