زاخارووا: سازمان ملل رویکردهای سیاست‌زده را کنار بگذارد

سخنگوی وزارت خارجه روسیه، در پی گزارش سازمان ملل درباره اوکراین از کمیسیونر عالی حقوق بشر سازمان ملل خواست تا "رویکردهای سیاست‌زده" خود را کنار بگذارد.

به گزارش ارز پرس، به نقل از پایگاه خبری تله‌سور، «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه از میچل باچله، کمیسیونر عالی شورای حقوق بشر سازمان ملل و دفتر وی خواست تا تمامی رویکردهای "سیاست‌زده" درباره روسیه را در پی گزارش اخیر منتشر شده سازمان ملل درباره درگیری در اوکراین کنار بگذارد.

وی ادمه داد: موضوع و مفهوم جدیدترین گزارش کمیسیونر عالی حقوق بشر سازمان ملل در نهایت همه چیز را روشن می‌کند. مشخص است که کارشناسان سازمان ملل منافع مالی و سیاسی اهداکنندگان خود را در نظر گرفته‌اند و در نتیجه، به دلایل حقیقی و راستین درباره خشونت‌های گسترده علیه حقوق بشر در اوکراین هیچ اهمیتی نمی‌دهند.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه همچنین گفت: در این مورد، ما بار دیگر از کمیسیونر عالی حقوق بشر می‌خواهیم تا رویکردهای بی‌پایه و اساس و سیاسی شده را در فعالیت‌هایشان کنار بگذارند و با بی‌طرفی و صداقت به فعالیت کنونی خود بپردازند که بر اساس مفاد و روحیه منشور سازمان ملل است.

زاخارووا همچنین به این نکته اشاره کرد که متخصصان سازمان ملل هیچ اهمیتی به افشای علت‌های اصلی مربوط به نقض گسترده حقوق بشر در اوکراین نمی‌دهند و توجهی به آن ندارند.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.