ترس صهیونیست‌ها از احتمال وقوع نبرد هوایی با مقاومت لبنان

منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی از احتمال وقوع جنگ هوایی میان ارتش این رژیم و حزب‌الله لبنان طی دوره آتی خبر دادند.

به گزارش ارز پرس، روزنامه عبری زبان "معاریو" به نقل از "تزفی یحزکلی"، تحلیلگر سیاسی صهیونیست اعلام کرد که ممکن است دوره آتی شاهد یک جنگ هوایی میان رژیم اشغالگر و حزب‌الله لبنان باشد.

یحزکلی در این باره گفته است؛ ارسال پهپادهای شناسایی حزب الله لبنان به میدان گازی مورد مناقشه "کاریش" که اخیرا صورت گرفت، می‌تواند نقطه آغازی برای یک جنگ هوایی میان رژیم صهیونیستی و حزب‌الله باشد.

وی افزود: ما (صهیونیست‌ها) و سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در جبهه‌های مختلف درگیر هستیم و نبرد هوایی نیز طی هفته گذشته وارد خط درگیری شد و اسرائیل باید به این مساله توجه کند؛ چراکه این اقدام در آینده نزدیک ما را مشغول خود خواهد کرد و این میدان نبرد درگیری‌های قابل توجهی را به خود خواهد دید.

این تحلیلگر صهیونیست در ادامه نسبت به افزایش توان حزب‌الله به ویژه توان پهپادی آن هشدار داد.

یحزکلی در ادامه آورده است: اگر اسرائیل به این اقدام حزب‌الله پاسخ ندهد، این جنبش تشویق به تکرار چنین اقداماتی خواهد شد. حزب‌الله قادر به مانور است و می‌داند که ما به خاطر این هواپیماهای بدون سرنشین وارد جنگ نخواهیم شد.

اخیراً حزب‌الله لبنان سه پهپاد شناسایی را به سمت میدان گازی کاریش در مرزهای دریایی مورد مناقشه میان لبنان و اراضی اشغالی فرستاد. این اقدام موجب نگرانی صهیونیست‌ها شده است.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.