درآمد مالیاتی در خراسان رضوی رشد ۵۵ درصدی داشته است

به گزارش خبرنگار ارز پرس، احمدرضا مدبرنیا ظهر سه شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته فرهنگ مالیاتی اظهار کرد: میزان عوارض پرداختی از محل وصول مالیات بر ارزش افزوده نیز طی سه ماه اول امسال ۶۳۸ میلیارد تومان بوده است.

مدیر کل امور مالیاتی خراسان رضوی افزود: میزان عوارش پرداختی از محل وصول مطالبات بر ارزش افزوده نیز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۹۵ درصد رشد دارد.

وی با اشاره به آمار خانه‌های خالی در خراسان رضوی گفت: هم اکنون بیش از ۶ هزار و ۴۶۶ خانه خالی در استان شناسایی شده است که برای این شمار ۵ هزار و ۸۰۹ مودی مالیاتی در استان داریم.

مدبرنیا بیان کرد: اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و اتصال به سامانه مودیان موجب هوشمندسازی نظام مالیاتی و نیز عدالت مالیاتی می‌شود.

مدیر کل امور مالیاتی خراسان رضوی اظهار کرد: صاحبان مشاغل و اشخاص حقوقی مکلف هستند نسبت به نصب پایانه‌های فروشگاهی و اتصال به سامانه مودیان اقدام و طبق اعلام فراخوان سازمان مالیاتی فعالسازی در این رابطه را آغاز کنند.

وی با اشاره به مزایای اجرای طرح مزبور در شفافیت مالیاتی بیان کرد: کنسول گردش کار از توزیع تا مصرف، تحقق عدالت مالیاتی به دلیل شفافیت در درآمدها، شناسایی مودیان جدید مالیاتی و بهبود شرایط اقتصادی از جمله مزایای نصب پایانه‌های فروشگاهی و اتصال به سامانه مودیان است.

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.