آماده‌سازی خیابان ولیعصر(عج) برای مهمانی 10 کیلومتری عید غدیر / برگزاری جشن تا ساعاتی دیگر فیلم

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری ارز پرس؛ همزمان با عید غدیر خم؛ جشنی به همین مناسبت و در قالب (مهمانی به مسافت 10 کیلومتری) از چهارراه ولیعصر(عج) تا پارک‌وی برگزار خواهد شد.

بر همین اساس شهرداری تهران نیز تمهیداتی را با همکاری سایر سازمان‌ها و نهادها و گروهای جهادی و مردمی جهت برپایی این مهمانی انجام داده است.

رضا صیادی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران در این باره گفت: با یک مهمانی 10 کیلومتری در خیابان ولیعصر(عج)، نقش بستن تصویر فاخر برابر سازه‌های تبلیغاتی شهر، نورپردازی و آذین‌بندی میادین و خیابان‌ها و نصب المان‌ها و احجام هنری مرتبط با مفاهیم و پیام‌های عید بزرگ شیعیان به همراه مراسم و جشن‌های مردمی رقم می‌خورد و خاطره می‌سازد.

همچنین محمدحسن جعفرزاده در رابطه با سازماندهی و فعالیت موکب‌های مردمی در خیابان ولیعصر(عج) به مناسبت عید سعید غدیر و مهمانی اظهار کرد: جشن‌های مردمی این عید بزرگ، امسال به صورت مهمانی عظیم در طول خیابان ولیعصر(عج) حد فاصل چهارراه ولیعصر(عج) تا پارک‌وی برگزار می‌شود. فعالیت‌های این موکب‌های مردمی شامل اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری، پذیرایی از شهروندان، خدمات‌رسانی و اجرای گروه‌های هنری گوناگون است.

شهرداری تهران , سـازمان مدیـریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران نیز تمهیداتی برای برگزاری این مراسم و تردد شهروندان در نظر گرفته است، و بنا بر اعلام این سازمان؛ سرویس‌رسانی به همت معاونت نظارت و امور مناطق این سازمان از طریق به‌کارگیری 500 ون در 4 محور رینگ حد فاصل چهارراه ولیعصر(عج) تا میدان ولیعصر(عج)، میدان ولیعصر تا ابتدا خیابان شهید مطهری، تقاطع خیابان ولیعصر-شهید بهشتی تا میدان ونک، میدان ونک تا پل شهید چمران(چهارراه پارک‌وی) و 7 ایستگاه مترو تا خیابان ولیعصر(تجریش، میرداماد، شهید بهشتی، شهید مفتح، شهید طالقانی، میدان هفتم تیر، توحید) 3 پارکینگ تا خیابان ولیعصر(نمایشگاه بین‌المللی، پارکینگ طبقاتی، سالن اجلاس سران) به مرحله اجرا در می‌آید.

شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه نیز اعلام کرد: با توجه به برگزاری جشن عید با عنوان «مهمونی 10 کیلومتری عید غدیر» در مسیر خط ویژه (اتوبوس) از چهارراه ولیعصر(عج) تا چهارراه پارک‌وی، تمهیدات و تدابیر لازم را به‌ منظور رفاه بیشتر حال شهروندان و شرکت‌کنندگان در مراسم در نظر گرفته است.به همین منظور امروز زمان بهره‌برداری در خطوط 3،2،1 و 4 تا ساعت 23 خواهد بود و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده فاصله حرکت 15 دقیقه در این خطوط اجرا خواهد شد و ایستگاه‌هایی که در مسیر این مراسم قرار دارند به‌ویژه ایستگاه‌های تئاتر شهر و میدان حضرت ولیعصر(عج)، آماده ارائه سرویس ویژه به شرکت‌کنندگان و مسافران هستند.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.